Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet egentlig ikke helt om jeg skal orke å investere i en 360. Har allerede en Xbox med 300GB HD og 3 kontrollere.

 

Dessuten har jeg hørt rykter om at denne skal være vanskeligere å chippe, noe som er alfa og omega for min del.

Retter sagt umulig i følge MS, men ingenting er umulig i våre dager :whistle:

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor det ikke går an å lage en konsoll som ser noenlunde ok ut. Gjerne en som kan stå i et rack sammen med forsterker, dvd, htpc, cd spiller osv. uten å stikke seg så veldig ut.

Det er jo avhengig av anlegget ditt. Den sorte versjonen kommer til å matche forsterkeren min helt greit nok iallefall.. =)

Har ikke sett den sorte, kun den hvite, buede rare greia. Det jeg tenkte var ne som lignet på en dvd-spiller.

Jeg synes det er jævilig mye fetere med et orginalt design en at alt skal være så sinnsykt likt hele tiden.

Tenk så mye bedre livene våre hadde vært vist ingen gadd å bry seg om å være orginale... :hrm:

Det er inge som sier slikt om bilene i garasjen.

Det er også (eller var) veldi mange pc kabineter som ser veldig like ut, men heldig vis er det noen som lager orginale design der også.

Lenke til kommentar

Sant, men så er ikke Xbox 360-designet særlig originalt, og heller ikke spesielt annerledes enn et tradisjonelt PC-tårn...

 

Og hva gjelder biler flest, så er i hvert fall de alt annet enn spennende eller interessante hva gjelder design. Med andre ord et rimelig dårlig eksempel.

 

Men originalitet er ikke akkurat det viktigste når det gjelder design. Nintendo Revolution er alt annet enn original i designveien, men klarer likevel uten problemer å utmerke seg som den peneste nestegenerasjonskonsollen.

Lenke til kommentar
vis meg en kilde fra bungie eller microsoft så skal jeg si meg enig:)

 

Microsoft må da også ha sagt at den forige xboxen var mod-sikker, men det spørs alikevel om det er noe vits å mode, hvis man ikke kan få det til å fungere på Live da vel og merke. Ettersom de to kommer til å bli så tett knyttet opp til hverandre, men det er vel ganske nært knyttet nå også,

At du ikke har fått med deg dette er utrolig. :roll:

Kilde

Kilde

Kilde

jah, da hadde du rett:) Har ikke sett at de faktisk hadde sakt at den kom, selv om det vel ikke fantes noe tvil om det. har foresten sett det bildet av masterchief, og det er vel egentlig ikke noe spesielt med det, kunne godt vært en fanart eller noe. Artikelen i bladet inneholder ikke noe annet en fanspekulasjon (og håp?) om hvordan 3er kan komme til å bli

Lenke til kommentar
Sant, men så er ikke Xbox 360-designet særlig originalt, og heller ikke spesielt annerledes enn et tradisjonelt PC-tårn...

Det viktigste er jo tross alt at det er et stuevennlig design som passer inn sammen med TV/Stereokomponenter både plass- og utseendemessig.

 

At noen vil ha den på høykant på gutterommet er vel ganske sannsynlig, men jeg tror de aller fleste vil ha den liggende akkurat som f.eks. en DVD-spiller eller forsterker.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke spesielt fan av basketball, men sjekk ut dette da:

 

All the footage, from the video to the screenshots are 100% gameplay. I repeat, these are not cut scenes. These are not an artist's interpretation of gameplay. This is NBA 2K6.

 

Flere bilder og en utrolig filmsnutt av gameplay her: http://sports.ign.com/articles/655/655097p1.html

Veldig imponerende. Men er det bare meg som ser en mørk kjedelig tid for spillmakere? Må vel ta evigheter å bygge opp karrakterer når grafikken går opp i det siste..

Lenke til kommentar
Jeg er ikke spesielt fan av basketball, men sjekk ut dette da:

 

All the footage, from the video to the screenshots are 100% gameplay. I repeat, these are not cut scenes. These are not an artist's interpretation of gameplay. This is NBA 2K6.

 

Flere bilder og en utrolig filmsnutt av gameplay her: http://sports.ign.com/articles/655/655097p1.html

Veldig imponerende. Men er det bare meg som ser en mørk kjedelig tid for spillmakere? Må vel ta evigheter å bygge opp karrakterer når grafikken går opp i det siste..

Ikkje nødvendigvis om utiklerverktøyet er lett å jobbe med, noe som er alfa omega når det gjelder konsoller, pc også for den del ;)

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor det ikke går an å lage en konsoll som ser noenlunde ok ut. Gjerne en som kan stå i et rack sammen med forsterker, dvd, htpc, cd spiller osv. uten å stikke seg så veldig ut.

Det er jo avhengig av anlegget ditt. Den sorte versjonen kommer til å matche forsterkeren min helt greit nok iallefall.. =)

Har ikke sett den sorte, kun den hvite, buede rare greia. Det jeg tenkte var ne som lignet på en dvd-spiller.

Jeg synes det er jævilig mye fetere med et orginalt design en at alt skal være så sinnsykt likt hele tiden.

Tenk så mye bedre livene våre hadde vært vist ingen gadd å bry seg om å være orginale... :hrm:

Det er inge som sier slikt om bilene i garasjen.

Det er også (eller var) veldi mange pc kabineter som ser veldig like ut, men heldig vis er det noen som lager orginale design der også.

Vel, når man skal ha den i stuen i en stereobenk bestående av stort sett sorte "løskomponenter", blir det bare rart. Går fortsatt an å lage den stilren og alt det der i tillegg til at det går an å ha den stående fremme. Finnes mange pene og orginale dvd-spillere som bla. den nye 530-opptakere til pioneer.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ser ut til å komme mange kule spill til 360..noen som vet om jeg bør ha en HD tv?er det stor forskjell fra vanlig tv?

Det er ganske stor forskjell tror jeg ja. Men så er det ganske stor prisforskjell også. :p

 

Jeg har heldigvis en HD projektor her på rommet mitt klar til å ta imot 360'n jeg. :cool:

Lenke til kommentar
ser ut til å komme mange kule spill til 360..noen som vet om jeg bør ha en HD tv?er det stor forskjell fra vanlig tv?

Det er ganske stor forskjell tror jeg ja. Men så er det ganske stor prisforskjell også. :p

 

Jeg har heldigvis en HD projektor her på rommet mitt klar til å ta imot 360'n jeg. :cool:

Hehe. Nice. Gleder meg sykt til å spille Xbox 360 i HDTV oppløsning på min 32" LCD TV ;) Hihi... Kjøpt inn for anledningen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gleder meg jeg også, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den med en gang. En kompis av meg kommer nok til å gjøre det så jeg får teste hannes først da. :D

 

Men må nesten skaffe meg en når jeg har det sånn på rommet mitt. :green: (2 meter bredt bilde, har tatt bort sengen og ommøblert litt nå da)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gleder meg jeg også, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den med en gang. En kompis av meg kommer nok til å gjøre det så jeg får teste hannes først da. :D

 

Men må nesten skaffe meg en når jeg har det sånn på rommet mitt. :green: (2 meter bredt bilde, har tatt bort sengen og ommøblert litt nå da)

Hehe. Nice. Ikke værst. Har kosta på meg denne jeg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...