Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Halo 3 kommer forresten ikke før i 2007... Halo 3 kommer faktisk ut den samme dagen som Playstation 3 kommer ut. Smarte Microsoft. Sikker? PS3 kommer jo sannsynligvis i 2006 (kan hende den ikke kommer før i 2007).. Endret 2. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fatter ikke hvorfor det ikke går an å lage en konsoll som ser noenlunde ok ut. Gjerne en som kan stå i et rack sammen med forsterker, dvd, htpc, cd spiller osv. uten å stikke seg så veldig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fatter ikke hvorfor det ikke går an å lage en konsoll som ser noenlunde ok ut. Gjerne en som kan stå i et rack sammen med forsterker, dvd, htpc, cd spiller osv. uten å stikke seg så veldig ut. Det er jo avhengig av anlegget ditt. Den sorte versjonen kommer til å matche forsterkeren min helt greit nok iallefall.. =) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fatter ikke hvorfor det ikke går an å lage en konsoll som ser noenlunde ok ut. Gjerne en som kan stå i et rack sammen med forsterker, dvd, htpc, cd spiller osv. uten å stikke seg så veldig ut. Det er jo avhengig av anlegget ditt. Den sorte versjonen kommer til å matche forsterkeren min helt greit nok iallefall.. =) Har ikke sett den sorte, kun den hvite, buede rare greia. Det jeg tenkte var ne som lignet på en dvd-spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sort XB360, mulig at den kommer senere som special edition. *håpe* Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 tipper Xbox drar iland mye penger på så mye drit som kommer ut! :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Halo 3 kommer forresten ikke før i 2007... Halo 3 kommer faktisk ut den samme dagen som Playstation 3 kommer ut. Smarte Microsoft. OMG! Halo 3 blir utsatt fordi filmen ikke kommer ut før da... =/ Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 man har da vel ikke hørt NOE sikkert om halo 3, man har vel ikke en gang fått sikker info fra bungie eller microsoft på at de i det hele tatt skal komme ut (selv om det ikke finnes tvil om at det faktisk skal komme ut) Lenke til kommentar
skoystein Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis jeg skal modde xboxen - er det da lurt å kjøpe billig - eller den dyre versjonen? Hvilke spill blir sluppet samtidig som xbox360? Når kommer oblivion ut? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis jeg skal modde xboxen - er det da lurt å kjøpe billig - eller den dyre versjonen? Hvilke spill blir sluppet samtidig som xbox360?Når kommer oblivion ut? ettersom ingen har moddet xbox360 er det ingen som har noe svar på det. Vi får vente å se sånn ca et halvt år til et år (?) etter lansering for modchips og lignende Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis jeg skal modde xboxen - er det da lurt å kjøpe billig - eller den dyre versjonen? Hvilke spill blir sluppet samtidig som xbox360?Når kommer oblivion ut? ettersom ingen har moddet xbox360 er det ingen som har noe svar på det. Vi får vente å se sånn ca et halvt år til et år (?) etter lansering for modchips og lignende Ifølge Microsoft så skal modding være ute av bildet. For alt inne i boksen blir nå kryptert. Så lenge den krypteringsnøkkelen ikke blir lansert så tror jeg vi kan se langt etter noen som helst modding på Xbox 360. Men er samme søren om det er en dyr eller billig Xbox360. Forskjellen på prisene ligger i alt tilbehøret man får med. Xboxen i seg selv er den samme. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 man har da vel ikke hørt NOE sikkert om halo 3, man har vel ikke en gang fått sikker info fra bungie eller microsoft på at de i det hele tatt skal komme ut (selv om det ikke finnes tvil om at det faktisk skal komme ut) Vi har da hørt det! De har jo begynt å lage det! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 vis meg en kilde fra bungie eller microsoft så skal jeg si meg enig:) Microsoft må da også ha sagt at den forige xboxen var mod-sikker, men det spørs alikevel om det er noe vits å mode, hvis man ikke kan få det til å fungere på Live da vel og merke. Ettersom de to kommer til å bli så tett knyttet opp til hverandre, men det er vel ganske nært knyttet nå også, Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe den til jul? Ikke denne julen, men neste jul i 2006 Fy flate så dyr den er! betaler ikke mer enn 2500 med alt utstyret og 1 - 2spill for den! Får se hvor lenge jeg må vente da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe den til jul? Ikke denne julen, men neste jul i 2006 Fy flate så dyr den er! betaler ikke mer enn 2500 med alt utstyret og 1 - 2spill for den! Får se hvor lenge jeg må vente da... Tenker det samme selv. Men får se om jeg gidder å vente så lenge. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 vis meg en kilde fra bungie eller microsoft så skal jeg si meg enig:) Microsoft må da også ha sagt at den forige xboxen var mod-sikker, men det spørs alikevel om det er noe vits å mode, hvis man ikke kan få det til å fungere på Live da vel og merke. Ettersom de to kommer til å bli så tett knyttet opp til hverandre, men det er vel ganske nært knyttet nå også, At du ikke har fått med deg dette er utrolig. Kilde Kilde Kilde Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe den til jul? Ikke denne julen, men neste jul i 2006 Fy flate så dyr den er! betaler ikke mer enn 2500 med alt utstyret og 1 - 2spill for den! Får se hvor lenge jeg må vente da... Dyr? Jaja... Alt er relativt. Men det skal nå sies at dette er den billigste introduksjonsprisen vi noen gang har sett på en konsoll her i norge. Du må nok vente en goooood stund før du får det til den prisen. Personlig er jeg mer enn villig til å betale litt ekstra når det faktisk er "next-gen"... Gidder ikke vente til det bare er "gen". Et av mine største spillopplevelser er når jeg fyrte i gang DOA3 på xboxen for første gang. Det var i november 2001 (1/2 år før den kom til europa), og ingen av de som satt i rommet trodde sine egne øyne. Grafikken var langt over noe vi hadde sitt før. Men for all del. Dersom du ikke er glad i ny og banebrytende hardware er det jo bare å vente et år eller to. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tilbake til Halo 3.... jeg har ikke sett et eneste screenshot av dette spillet men har hørt at det er ett av bildene som kommer i det nye Xbox 360 magasinet... låver deg en ting.... det er umulig å ikke se.... hele sia er jo dekket av master cheif! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Den er ikke så dyr når man tenker på hva alt den inneholder, skal du kjøpe et grafikkort som er tilvsvarende på pc koster det minst like mye som hele boksen, og enda mer.. Og hva kostet PS2 og XBOX den gang de kom? Mye mer.. Det rette ordet er ikke dyrt, men prioritering.. Vil du ha en superbillig konsoll venter du, slik prisen er oppgitt er helt greit. Jeg selv kommer til å vente til vinteren/våren av 2006 Endret 3. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fy flate så dyr den er! betaler ikke mer enn 2500 med alt utstyret og 1 - 2spill for den! Får se hvor lenge jeg må vente da... Du har aldri kjøpt en relativt ny konsoll før antar jeg. Både Xbox og PS2 var dyrere enn dette ved lansering, og da uten noe som helst ekstrautstyr. Xbox 360 er faktisk den rimeligste konsollen på nesten ti år hvis vi tar utgangspunkt i pris ved lansering. Tror du må vente lenge over et år før den (pakken med harddisk++ altså) kryper under 2500,- Hvis PS3 er merkbart dyrere enn Xbox 360 så har det lite for seg å droppe prisen. Endret 4. oktober 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå