Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle som gidder å legge store summer for en konsoll vet du ;) Jeg gidder ikke betale mer enn jeg trenger om jeg skaffer meg konsollen. Har kommet opp i 4 mulige spill som kan bli noe for meg til nå :)

edit: dessverre så er det over 10 titler på Nintendo DS også som kommer innen kort tid som er titler som du ikke kan gå glipp av. Så dette blir en dyr høst ser det ut som.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvor god den trådløse kontrolleren er på overføring.

Kjøpte i sommer en slik LogiTec trådløs kontroller til XBox som går på radiobølger.

Den er jeg LANGT i fra fornøyd med. Jeg sitter 3 meter unna tv, den stusser og hikker. Mottakerdelen må være direkte synlig i luftlinje og kontrollen "spiser" batterier.

Å spille Halo2 online er en glemmesak med denne kontrolleren.

Alt for dårlig overføring til slikt presisjonsarbeid.

Til XBox 360 kommer jeg nok til å kjøpe play'n'charge ledingen slik at jeg kan koble den til via ledning.

Orker ikke tanken på at jeg blir ute i spill og mener jeg trykket, mer er ikke sikker på om overføringen gikk greit.

Lenke til kommentar

Tror de trådløse kontrollerne blir noe liknende Logitech's MX 1000. Trådløs mus som bruker doble RF signaler og overfører mer enn hva USB klarer, dvs. da får den nok signaler som trengs. Håper de gjør det slik for ellers så vet jeg ikke om hvordan dette blir. Men play'n'charge tror jeg blir noe man burde kjøpe uansett. Nå må man jo ikke bytte batterier på kontrollen da siden batteriene er oppladbare. Og spørs vel litt på spilletiden om man har headsettet i kontrollern også, tror det også ødelegger litt av overføringshastigheten også.

Lenke til kommentar

Denne tråden har blitt så stor og uoversiktelig, og har gått mer og mer over til å være en ren chattetråd, at vi ser oss helt nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet. Dette er ikke fordi den ikke har relevans til spill, men fordi dette er et forum, og ikke en pratekanal. Det er også komplett umulig for nykommere å finne frem til det de leter etter, så resultatet er at de samme tingene blir tatt opp på nytt og på nytt.

Hvis noen har noe spesifikt de ønsker å spørre om angående Xbox 360, så anbefaler vi fremover at vedkommende starter en ny tråd om det konkrete emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...