lars91 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jaja.... jeg trodde de fleste xboxene hadde harddisk jeg hmm Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jaja.... jeg trodde de fleste xboxene hadde harddisk jeg hmm Ikke Xbox 360 Core System. Men om du kjøper Xbox 360 så får du 20GB disk med Er den jeg skal ha Ikkeno Core System Skit Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ikke alle som gidder å legge store summer for en konsoll vet du Jeg gidder ikke betale mer enn jeg trenger om jeg skaffer meg konsollen. Har kommet opp i 4 mulige spill som kan bli noe for meg til nå edit: dessverre så er det over 10 titler på Nintendo DS også som kommer innen kort tid som er titler som du ikke kan gå glipp av. Så dette blir en dyr høst ser det ut som. Endret 29. september 2005 av TCi Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hehe. Men jeg nekter å sitte med en kablet kontroller i 2005. Et sted går grensen Og blir dyrere om jeg sku kjøpt meg core system og kjøpt trådløs kontroller, harddisk og HD kabel ved siden av Så går nok for Xbox 360 ja Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er spent på hvor god den trådløse kontrolleren er på overføring. Kjøpte i sommer en slik LogiTec trådløs kontroller til XBox som går på radiobølger. Den er jeg LANGT i fra fornøyd med. Jeg sitter 3 meter unna tv, den stusser og hikker. Mottakerdelen må være direkte synlig i luftlinje og kontrollen "spiser" batterier. Å spille Halo2 online er en glemmesak med denne kontrolleren. Alt for dårlig overføring til slikt presisjonsarbeid. Til XBox 360 kommer jeg nok til å kjøpe play'n'charge ledingen slik at jeg kan koble den til via ledning. Orker ikke tanken på at jeg blir ute i spill og mener jeg trykket, mer er ikke sikker på om overføringen gikk greit. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 og kontrollen "spiser" batterier. Du får ca 40 spilletimer, så hvis du bytter de ut etter 30 har du presisjon, altid. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan bare nevne noen spill til... for eksempel HALO 3 p: MÅ HA DET Men her kommer et spørsmål.... er det noen som vet noe om om det går ann å spille de gamle xbox spillene på xbox 360? Aner ikke hvor mange ganger det har blitt spurt om... Halo 3 kommer forresten ikke før i 2007... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tror de trådløse kontrollerne blir noe liknende Logitech's MX 1000. Trådløs mus som bruker doble RF signaler og overfører mer enn hva USB klarer, dvs. da får den nok signaler som trengs. Håper de gjør det slik for ellers så vet jeg ikke om hvordan dette blir. Men play'n'charge tror jeg blir noe man burde kjøpe uansett. Nå må man jo ikke bytte batterier på kontrollen da siden batteriene er oppladbare. Og spørs vel litt på spilletiden om man har headsettet i kontrollern også, tror det også ødelegger litt av overføringshastigheten også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som vet om en side der jeg kan finne en god del ingame videoer fra forskjellige spill? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som vet om en side der jeg kan finne en god del ingame videoer fra forskjellige spill? ToTheGame er ikke altfor bra, men den virker iallefall, men er ikke alltid like oppdatert. Ellers så har vi PlanetXbox: PlanetXbox Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som vet om en side der jeg kan finne en god del ingame videoer fra forskjellige spill? www.gamespot.com Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) microsoft har masse HD trailere til mange X360 spill men jeg har ikke linken noe sted, bare prøv å google etter det Endret 30. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er ikke spesielt fan av basketball, men sjekk ut dette da: All the footage, from the video to the screenshots are 100% gameplay. I repeat, these are not cut scenes. These are not an artist's interpretation of gameplay. This is NBA 2K6. Flere bilder og en utrolig filmsnutt av gameplay her: http://sports.ign.com/articles/655/655097p1.html Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tok litt av det der ja Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 shit!! for en grafikk! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg lurer på hva Kameo spillet går ut på?, det ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er et slags adventure litt lignende ratchet & clank og de tror jeg... er sikkert previews av det på ign.com og gamespot... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kategorien er nok Dark Cloud tenker jeg, og Dark Chronicle (også kjent som Dark Cloud 2) Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Denne tråden har blitt så stor og uoversiktelig, og har gått mer og mer over til å være en ren chattetråd, at vi ser oss helt nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet. Dette er ikke fordi den ikke har relevans til spill, men fordi dette er et forum, og ikke en pratekanal. Det er også komplett umulig for nykommere å finne frem til det de leter etter, så resultatet er at de samme tingene blir tatt opp på nytt og på nytt. Hvis noen har noe spesifikt de ønsker å spørre om angående Xbox 360, så anbefaler vi fremover at vedkommende starter en ny tråd om det konkrete emnet. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Halo 3 kommer forresten ikke før i 2007... Halo 3 kommer faktisk ut den samme dagen som Playstation 3 kommer ut. Smarte Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå