Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ryktes at HDMi-kablene kommer en liten stund etter lanseringen av boxen.

 

The Xbox 360 was connected via component video to the HDTV, but what's more surprizing is that a Microsoft representative told TrustedReviews the Xbox 360 can ouput over HDMI, but that the cable isn't available yet.

:dontgetit: En standard hdmi kabel kan jo brukes på dagens xbox da, rart hvis ikke 360'n kan bruke samme kabel...

Lenke til kommentar
:dontgetit: En standard hdmi kabel kan jo brukes på dagens xbox da, rart hvis ikke 360'n kan bruke samme kabel...

Det har jeg ikke sett noen sted.

Har du en link som viser meg HDMi-kabel til std XBox?

MIcrosoft har desverre ikke gitt ut noen "offesiell" hdmi kabel til xbox, og ser ikke ut som om det kommer til 360 heller. Men det betyr ikke at xbox/360 ikke kan sende ut hdmi signaler, har desverre ikke noen linker og vise til(skal oppdatere hvis jeg finner noen mer troverdige kilder), rask googling ga meg bar en uoffesiell bekretelse av at 360'n kan sende ut hdmi.

 

http://www.joystiq.com/entry/1234000103055828/

Lenke til kommentar
Kan bare nevne noen spill til... for eksempel HALO 3 p: :dribble: HA DET

 

Men her kommer et spørsmål.... er det noen som vet noe om om det går ann å spille de gamle xbox spillene på xbox 360?

ja det går an, men du må ha harddisk og ms sier at bare de mest populære spillene skal fungere, men de håper på å kunne støtte flest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...