Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 312848 Xbox 360 Wireless Controller,

Trådløs håndkontroller

2.00 312862 Xbox 360 Play and Charge Kit, Lader

trådløs kontroller uten avbrytelse

1.00 312857 Xbox 360 Memory Unit 64 MB, enkelt å

ta med seg, profiler, scores med mer.

1.00 312845 Xbox 360 - Konsoll med tilbehør,

20GB Harddisk, headset med mer.

Da var dette bestilt ^_^

edit: Trenger kanskje ikke memory uniten når jeg har med harddisk?

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Tror jeg betaler ca 3lapper for den komplette xbox360.

Siden den skal kunne streame fra en pc med XP så er det sikkert i god MS ånd en begrensning på formatene den kan streame. Er det noen her inne som vet noe konkret om hvilke formater den støtter ? (Har lett på nett uten hell)

Gjerne med en link til et nettsted.

Om den støtter de fleste videoformater så slipper jeg å kjøpe en mediastreamer som f.eks D-link, jo færre bokser jo bedre er det..

Lenke til kommentar
Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 312848 Xbox 360 Wireless Controller,

Trådløs håndkontroller

2.00 312862 Xbox 360 Play and Charge Kit, Lader

trådløs kontroller uten avbrytelse

1.00 312845 Xbox 360 - Konsoll med tilbehør,

20GB Harddisk, headset med mer.

Det var dette jeg bestilte, endra orderen. Trenger to kontroller :)

Kan bruke play and charge kit på den kontrollen som følger med den beste pakka også?

Kjøpte på komplett, trenger jeg 2 chargere? Eller bare 2 batterier?

Lenke til kommentar

Hmm.. har lest igjennom stort sett hele tråden nå og virker som en del bare er ute etter grafikk og ikke noe annet. Liksom ingen som går etter orginalitet eller nytenking. At grafikken blir bedre til neste generasjon er ikke bare et krav, det er også hva som er forventet.

For min del er jeg ennå ikke sikker på om jeg skal skaffe meg 360 ennå. Det er til nå bare 2 titler som frister til nå av de rundt 30+ jeg har sett på. Disse er Kameo og Burnout.

Kameo er en veldig flott tittel av den enkle grunn at det er gjennomført designmessig og kommer med litt frisk pust til xbox sine ganske like spill. Rare ser ut til å levere varene denne gangen også. Av det jeg har sett av filmer til spillet så er det en blanding mellom Zelda og Beyond Good & Evil. Leveldesign og karakterdesign er av ypperste klasse og jeg mener det er en av de beste titlene som kommer til 360 til nå.

Burnoutserien har jeg likt fra dag en. Husker første gangen jeg fikk tak i det til GC fordi det var det eneste bilspillet på GC på den tiden. Og ventetiden til nr. 2 i serien var lang, men også verdt det. Har vel rundt 70timers spilletid i det spillet til nå. Skuffelsen ble stor da EA bestemte seg for å drite i GC og levere Burnout 3 på Xbox og PS2. Og nei, det fikk meg ikke til å skaffe meg de konsollene av den enkle grunnen at ingen andre spill var av interesse. Derfor kan det hende jeg skaffer meg 360 på grunn av denne titlen, men vi får se.

Nintendo Revolution blir den konsollen jeg skal få tak i, men hvordan det blir med 360 ennå vet jeg ikke. Skulle gjerne ha fått flere spill i den ønskelisten på den først. Blir teit å skaffe en konsoll bare for 1-2 spill.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

De Sonic-bildene gir meg ikke akkurat den store troen på at dette skal bli minneverdig. SEGA mistet den siste rest av tillit hos meg med Sonic Heroes.

Ellers ser X360 ut til å bli en fin konsoll, med fantasiløse spill. Men jeg har ikke prøvd noen av dem enda, og alle nye konsoller pleier jo å kjennetegnes av litt kjipt utvalg i begynnelsen. Vi får se.

Lenke til kommentar
Men faen da!

Ta det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=418836

Ikke forpest denne tråden med dumme PS3 ting! :mad:

Litt hårsår i dag?

vurderer litt å avbestille Xboxen jeg siden det er mye penger men er usikker. Er det noen link over spill som vil komme ut? Blir vel litt annerledes type spill en på Ps3 :S

Javel.. PS3 blir dyrere enn 360 så jeg skjønner ikke logikken her. PS3 vil garantert ikke komme ut før etter E3 2006 da Sony ennå ikke har vist oss noe særlig spill i realtime. Og 360 og PS3 vil få relativt like spill, slik som det alltid har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...