Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser bra ut det ja. Det var egentlig et spill jeg til nå har avfeid som endel av xbox 1.5 spillene, men dette ser jo lovende ut, bortsett fra at kameraet på nederste bilde ser ut som det er tatt ut av resident evil 1

for ikke å snakke om fingeren... Men jeg skal ha komfirmasjon snart... er det smart å bruke penger på x360 da?

Lenke til kommentar
ser bra ut det ja. Det var egentlig et spill jeg til nå har avfeid som endel av xbox 1.5 spillene, men dette ser jo lovende ut, bortsett fra at kameraet på nederste bilde ser ut som det er tatt ut av resident evil 1

for ikke å snakke om fingeren... Men jeg skal ha komfirmasjon snart... er det smart å bruke penger på x360 da?

fingeren var jo helt teit da!

Designerene burde ha klart å lage en bedre finger når de lager resten av spillet i så bra grafikk!!

Lenke til kommentar

fingeren var jo helt teit da!

Designerene burde ha klart å lage en bedre finger når de lager resten av spillet i så bra grafikk!!

Dette er et spill med flere hundre zombier på skjermen samtidig. Hvordan fingeren ser ut har ikke særlig stor betydning vil jeg si. Dette er ikke et slåssespill med 2 figurer på skjermen akkurat.

Lenke til kommentar

Ett par spørsmål:

Må man bruke den spesielle Xbox harddisken eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig hard disk??

Det samme gjelder for:

Må man bruke den spesielle Xbox USB trådløsadapteren eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig USB adapter??

Det "spesial" lagede tilbehøret er jo ikke akkurat billig så hvis man kan bruke noe som er litt mer standard så er jo det å foretrekke!!

Det er jo allt for lite plass på den vedlagte harddisken i den utvidete pakken og så synes jeg det er litt dårlig at det ikke er innebygget trådløst.

Men utover det så er det vel ingen til om at det blir tidlig julegave i år ;-)

Lenke til kommentar
- Må man bruke den spesielle Xbox harddisken eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig hard disk??

- Må man bruke den spesielle Xbox USB trådløsadapteren eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig USB adapter??

innebygget trådløst.

Det lurer jeg også på! bra spørsmål det der ;) Kan man ta å koble til en 250 gb ekstern harddisk inn i usb porten på xbox 360 og bruke den som harddisk? lurer også på det med usb nettverksport.

Lenke til kommentar
- Må man bruke den spesielle Xbox harddisken eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig hard disk??

- Må man bruke den spesielle Xbox USB trådløsadapteren eller finnes det en mulighet for å bruke en helt vanlig USB adapter??

innebygget trådløst.

Det lurer jeg også på! bra spørsmål det der ;) Kan man ta å koble til en 250 gb ekstern harddisk inn i usb porten på xbox 360 og bruke den som harddisk? lurer også på det med usb nettverksport.

Det Skulle egentlig ikke overaske meg...

Lenke til kommentar

håper virkelig ikke at prisen på xbox360 vil gå opp asså

Mener da den forhåndsbestillingsprisen :o

Noen som vet om det står noe sted om man kan bruke det charge and play greiene i de kontrollene som følger med? Står at de bruker AA batterier :O

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...