nord Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Madden FNL 2006 som skal være til X-Box 360 kan nå ses her 60 Sec lang se på det..det såkalte "ingame" bildet som lekket ut for en god stund siden er jo bare et screenshot fra den filmen.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvordan kan dere si at den er stygg? Den er pen! Får så lyst til å ta på den.. føle dens buede former! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 se på det..det såkalte "ingame" bildet som lekket ut for en god stund siden er jo bare et screenshot fra den filmen.. Det kan ikke tenkes at hele filmen faktisk er fra en nextgen maskin da? Var jo ikke akkurat 'proff reklamekvalitet' på den; den kunne jo vært rendret utrolig mye bedre hvis man alikevel ikke skulle vise kvaliteten på grafikken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Tja syns nå designet ikkje var så trasig eg, ganske fresh!! (I motsetning til xbox, at de valgte å slippe konsollen me det designet er meg den dag i dag en stor gåte ) Likte det eg Endret 24. april 2005 av Mala Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 se på det..det såkalte "ingame" bildet som lekket ut for en god stund siden er jo bare et screenshot fra den filmen.. Det kan ikke tenkes at hele filmen faktisk er fra en nextgen maskin da? Var jo ikke akkurat 'proff reklamekvalitet' på den; den kunne jo vært rendret utrolig mye bedre hvis man alikevel ikke skulle vise kvaliteten på grafikken. Dei som utviklar spelet var imot den reklamefilmen. Dei hevdar at grafikken i realiteten allereie er mykje betre enn kva filmen viser. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvorfor i all verden heter den X-Box 360? Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvorfor i all verden heter den X-Box 360? Ta en titt på denne artikkelen, samt kommentarene under: http://www.edge-online.co.uk/archives/2005...x_360_whats.php - spekulasjoner rundt navnetvalget. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Logo: Bilder fra spillet Metronome: Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Håndkonsoller: det er (så vidt jeg vet) et gammelt bilde som skulle forestille en tidlig konseptmodel. Metronome så jo rent graffikmessig helt vilt ut da! EDIT: Sjekket gamespot, og bildene du posta er tydeligvis til PC. Hadde vert rart med så gode screens av et spill uten noe mer fuzz i den store verdens veven. Men grafikken blir vel ikke ulik Endret 25. april 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Støggere kan det f*** ikke bli! Edit: sikter til kontrolloen... Endret 25. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 kontrolleren falt ikke helt i smak, liker de gode gamle "orginale" stikkene.. MEN, det skal mye til for å gjøre ALLE fornøyd. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det der er eit gammelt bilde som skulle forestille ein tidlig konseptmodel som Pellepirat sa. Vis det der blir kontrollen då blir Roflmao Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sjekket gamespot, og bildene du posta er tydeligvis til PC. Hadde vert rart med så gode screens av et spill uten noe mer fuzz i den store verdens veven. Men grafikken blir vel ikke ulik Spillet kommer til PS3 og Xbox 360 også! Spillermorsomme Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det veit vi vel? Det er vel berre PS3 og xbox 360. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er personlig veldig lite fan av Xbox. Synes konsollen er stygg, kontrollene var dårlige og aldri likt spillutvalget. Er altså ikke personen som normalt vil gi xboxen mye ros. Men hvis bildene i starten av denne tråden stemmer, skal jeg gi microsoft stor honnør. Jeg synes det designet var skikkelig lekkert. Den lille utgaven av xbox-kontrollen er også langt bedre, så hvis de kommer med noen bra spill til den nye boksen blir den minst like aktuell som PS3. Flotters desing. Får bare håpe det stemmer, eller at det virkelige designet blir minst like bra. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sjekket gamespot, og bildene du posta er tydeligvis til PC. Hadde vert rart med så gode screens av et spill uten noe mer fuzz i den store verdens veven. Men grafikken blir vel ikke ulik Spillet kommer til PS3 og Xbox 360 også! Spillermorsomme det vil allikevel ikke si at bildene er derfra. NFL bildene har jo vert hypa opp som next gen konsollgrafikk, veldig merkelig hvis et så ferdig spill bare skal gå upåaktet henn. For ikke å snakke om at bildene faktisk ER pc screenies og ikke konsoll Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 tja...hva skal man liksom si om designen, jeg syns den er drit mye bedre enn den forrige, men det er liksom noe som mangler, syns designen er uoriginal, litt kjedelig liksom. Blander seg fint inn med hifi utstyret selvfølgelig, Men liker å ha en som skriker "rå spillemaskin" Syns den powerknappen virka litt stusselig også, Lekte i 5 min med den og syns min ble mye bedre Den heter tross alt 360, burde være "litt" runde deler på den Nei nå ble jeg spent på Ps3, tror faktisk den blir mer "sexy". Men for all del xbox360 er en fin maskin. (Hvis designen er ekte) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Et lite teoretisk spørsmål her. Det snakkes mye om at xbox 360 skal kunne kjøre pc spill eller hva? Etter hvert vil jo pc-spillene få høyere systemkrav, noe som skjer ganske fort, da må jo xbox 360 bli for dårlig etterhvert. Er det da muligheter for å oppgradere maskinvaren? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg gelder meg jeg. den vil lanseres i europa i høst. web tv, webleser, epostklient. Også vil man kunne spille pc spill på den. Da kan man jo spille halo 1 online. Pc versjonen har jo onlinespilling. Liker mye bedre pistolen i den første Halo`n. Også vil halo 2,5 komme til xbox2. *Irriterende mengde smilies fjernet* hvor har du disse utsagnene fra? selvfølgelig vil man ikke kunne spille PC spill på konsoll. Uansett hva som er selvfølgelig eller ikke med de nye konsollene, er en ting sikkert: selskapene (sony, nintendo og microsoft) har ikke sagt noe om hvordan konsollen skal bli. Vi har indisier, rykter og såkalte sikre kilder, men absolutt ingenting er sikkert, rent bortsett fra at den ene heter 360 Endret 27. april 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå