Fedorov Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Tror disse er scans, sikkert derfor fargene ser litt rare ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her er foressten kilde til det GTA 360 snakket mitt. Er ikke blitt bekreftet, men grunnen til at ryktet er begynt er at Rockstar har logoen sin blandt samarbeidspartnerne til Microsoft på Xbox 360 prosjektet. Er bare å krysse fingrene for dere GTA fans der ute (personlig holder jeg meg til GTA 1&2). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Her er foressten kilde til det GTA 360 snakket mitt. Er ikke blitt bekreftet, men grunnen til at ryktet er begynt er at Rockstar har logoen sin blandt samarbeidspartnerne til Microsoft på Xbox 360 prosjektet. Er bare å krysse fingrene for dere GTA fans der ute (personlig holder jeg meg til GTA 1&2). Nå må du ikke glemme at Rockstar har laget både Midnight Club og Max Payne da... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er sant. Derfor jeg sier "rykte" Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Her er foressten kilde til det GTA 360 snakket mitt. Er ikke blitt bekreftet, men grunnen til at ryktet er begynt er at Rockstar har logoen sin blandt samarbeidspartnerne til Microsoft på Xbox 360 prosjektet. Er bare å krysse fingrene for dere GTA fans der ute (personlig holder jeg meg til GTA 1&2). Nå må du ikke glemme at Rockstar har laget både Midnight Club og Max Payne da... Max Payne er laget av finske Remedy, ikke rockstar. Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 litt dumt spørsmål, kan man spille xbox spill på xbox 360? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 litt dumt spørsmål, kan man spille xbox spill på xbox 360? Ja det kan man vel seff! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 de har vel bare sagt at de mest populære titlene vil være spillbare. Til det trenger man hdd. Andre spill vil være mulig å spille etterhvert. De må nemlig emulere den gamle xboxen, ettersom HWen er anderledes Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) De snakker jo om å kanskje kunne kjøre MacOSX På Xbox 360 da. Ifølge mod-chip produsentene så har de nå fått tak i en Xbox hvor de prøver å få inn MacOSX på. Hadde de fått til dette hadde jo passet perfekt Spesielt med "X" i navnet på MacOS Kilde: Her.... Men ifølge M$ så skal Xbox 360 være umulig og hacke. Så vi får vente å se hva som skjer Kilde: Her.... Endret 13. september 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvem har sagt at det blir umulig? Itavisen skriver masse rart Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hvem har sagt at det blir umulig? Itavisen skriver masse rart Hvis du hadde lest nærmere i artikkelen så står det at de har intervjuet Chris Satchell. Visstnok M$'s ekspert på Xbox. EDIT: De begrunner også hvorfor det er umulig.... Endret 13. september 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvem som har begynt å forhåndsbestille? Jeg har bestilt den utgaven til 3400 på komplett.no Når jeg bestiller såpass tidlig blir jeg vel å få det ganske så kort tid etter utgivelsesdatoen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvem som har begynt å forhåndsbestille? Jeg har bestilt den utgaven til 3400 på komplett.no Når jeg bestiller såpass tidlig blir jeg vel å få det ganske så kort tid etter utgivelsesdatoen? Om ikkje på datoen? er lov å håpe Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som vet noe om når MS skal presentere realse-datoen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvem som har begynt å forhåndsbestille? Jeg har bestilt den utgaven til 3400 på komplett.no Når jeg bestiller såpass tidlig blir jeg vel å få det ganske så kort tid etter utgivelsesdatoen? Jeg forhåndsbestilte hos EB Games. Versjonen til 3400,-. De har sagt at jeg får den akkurat på utgivelsesdatoen De skal visstnok bestille inn til alle som forhåndsbestiller + litt ekstra til å ha på lager, men jeg er sikra meg en maskin på utgivelsesdatoen Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Nye Kameo bilder. http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...914/kameo07.jpg http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...914/kameo10.jpg http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...914/kameo12.jpg http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...914/kameo13.jpg http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...914/kameo11.jpg *Moderator fjernet IMG-tagene da bildene var svært store. IMG-tags kan være noe jøvelskap for de med 56kb/s. Bildene var forresten svært pene* Endret 15. september 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fredag 2. Desember =) Hadde håpet littegranne tidligere, men DÆVEN =) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Som AviOn nevnte, Xbox 360 kommer 2 desember i Europa. Lanseres 22 november i USA, 10 desember i Japan. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290347 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jup stemmer det ifølge VG kommer X-Box 360 til Norge den 2 desember. Tidlig julegave Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Og så 2 dager etter lønning, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå