Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Heter faktisk Marius :p

Kom vel på 14k + 3400,-. Ca..... Men trengte TV'en. Kommer til å bruke den som delt TV til Xbox'en og PC-skjerm da den gamle PC-skjermen begynner å ta kvelden :S (gnistre og blinke). :p

fra MPX?

fra no studentgreier. Fikk med en 5GB Mp3-spiller også:) Kan lese mer om TV'en her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp den kommer til å bli en revolusjon. :p

Men jeg får kanskje ikke oppleve microsofts nye vidunder før etter påskeferien :(

Men, men :p Jeg skal jo alltids på ferie til Kambodsja. No som koster både bacon og flesk. :!: Kanskje jeg kan få billige xboxspill i Phnom Phen. Det fosser jo over av piratkopiering i Kina, Thailand og Vietnam. :p

Hmm..dette ble vist litt helt off-topic:" Mitt første spill til 360 blir enten Project Gotham3, NFS most wanted eller Halo 3. :yes:

Jeg tror at Xbox 360 kommer til å bli størst av de tre. For det første så vil den være et rimelig alternativ i forhold til PS3, i tilleg vil den bli lansert før PS3 og gamecube revolution. Og det er annonsert mange intresante titler. Dessuten mangler både nintendo og sony et skikkelig idealspill til deres maskiner. Halo1 og Halo2 er blitt selve symbolet for xbox og det er to spill som omtrent alle xboxeiere har. GTA på playstation 2 er liksom ikke så stort som halo serien på xbox. Eller zeldaspillene på nintendo.

Og om Halo3 kommer til å bli den samme dundersuksessen på 360, som de to andre på xbox, skal bli spendene å se.

Lenke til kommentar
er ikke sikker...

sikkert halo 2.5 er det sagt... fable 2: the lost chapters er sikkert også med.. :D

Halo2.5 blir sikkert fett men det kommer vel en 3er også?

Fable The lost chapters trode jeg var en utvidet utgave av det orginale spillet for pc.

2.5 er expansion til halo 2 som kommer til xbox 360 ikke lenger etter at x360 er gitt ut... men halo 3 kommer ikke før i 2007 dessverre...

Lenke til kommentar
Så video fra in-game Quake 4 nå. Bytter ut Condemned med Quake 4 :D Men tror PS3 og Xbox 360 blir rimelig likt i tanke på at nye GTA og Unreal Tournament 2007 kommer på begge platformer :)

La oss håpe dette da, pga sist jeg lseste hadde Rockstar kun sagt at de jobber med en ny GTA tittel, men ikke til hvilken platform. ;)

Lenke til kommentar
Så video fra in-game Quake 4 nå. Bytter ut Condemned med Quake 4 :D Men tror PS3 og Xbox 360 blir rimelig likt i tanke på at nye GTA og Unreal Tournament 2007 kommer på begge platformer :)

La oss håpe dette da, pga sist jeg lseste hadde Rockstar kun sagt at de jobber med en ny GTA tittel, men ikke til hvilken platform. ;)

Mener å huske jeg leste at den kom til Xbox 360, pga den var først ut. Tror det stod i VG eller dagbladet. Kan sjekke om jeg finner den igjen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Mener å huske jeg leste at den kom til Xbox 360, pga den var først ut. Tror det stod i VG eller dagbladet. Kan sjekke om jeg finner den igjen....

Quake IV kommer først til XB360, gleder meg allerede :)

Kilde

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
2.5 er expansion til halo 2 som kommer til xbox 360 ikke lenger etter at x360 er gitt ut... men halo 3 kommer ikke før i 2007 dessverre...

Hadde vært fint om du kunne referert til noen kilder.. ?

Lenke til kommentar
Hmm..dette ble vist litt helt off-topic:" Mitt første spill til 360 blir enten Project Gotham3, NFS most wanted eller Halo 3. :yes:

Jeg tror at Xbox 360 kommer til å bli størst av de tre. For det første så vil den være et rimelig alternativ i forhold til PS3, i tilleg vil den bli lansert før PS3 og gamecube revolution. Og det er annonsert mange intresante titler. Dessuten mangler både nintendo og sony et skikkelig idealspill til deres maskiner. Halo1 og Halo2 er blitt selve symbolet for xbox og det er to spill som omtrent alle xboxeiere har. GTA på playstation 2 er liksom ikke så stort som halo serien på xbox. Eller zeldaspillene på nintendo.

Og om Halo3 kommer til å bli den samme dundersuksessen på 360, som de to andre på xbox, skal bli spendene å se.

*kremt kremt* fanboyisme... Neida, vil bare påpeke det at Nintendo har litt mer enn zelda spillene, og har opparbeidet dette på en ganske lang tid, da snakker jeg om mario, dk og hele familien.. ikke misforstå meg, er xbox eier og alt det der, og Cuben har ikke hatt veldig mye interresant og komme med, men nintendo har en mye mer opparbeidet spill stall enn xbox har. Og sånn er det med det, men dette er vel ikke noe svar på suksess ;) Så lenge microsoft og de andre utviklerne fortsetter og lage spill som er like bra som de vi har sett til xboxen så blir det nok bra...

Lenke til kommentar
Nå kommer jo de som lagde zelda ut med et eventyrspill til Xbox 360 da.

Hahaha!

Dagens!

Det er Nintendo som lager Zelda lille venn...

Er det ikke rave som lagde Zelda til N64 da?

EDIT: Jeg som misforstod... mente det var Rareware som mekka Zelda. Bomma ganske bra der ja :!:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

http://halo.bungie.org

Halo 2.5 er jo ikke sikkert kommer engang. Men hva med halo 3? Er det sikkert at det kommer i 2007? Det blir lang ventetid i så fall :(

Lenke til kommentar

http://halo.bungie.org

Halo 2.5 er jo ikke sikkert kommer engang. Men hva med halo 3? Er det sikkert at det kommer i 2007? Det blir lang ventetid i så fall :(

det kommer ikke før i 2007 pga filmen er ikke ferdig før da... bungie har farresten nylig sagt at de skal komme med 2.5 men jeg husker ikke hvor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...