stekri88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) For de som bryr seg, så har jeg funnet ut at xbox360 (begge versjonene) kommer med 30 dagers gratis live Gold! Endret 22. august 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Åssen jeg fant det ut? jeg gikk på Planetxbox360 og der står det at ms har offisielt bekreftet det Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! MS vil tjene mer penger selvfølgelig... Også fant jeg en Black 360 Endret 22. august 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men den laderen til de trådløse kontrollene, må den kjøpes seperat like som de oppladbare bateriene? Og vil det ikke være støtte for Surround 5.1 og DTS? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Er det mulig å gjøre dette? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men den laderen til de trådløse kontrollene, må den kjøpes seperat like som de oppladbare bateriene? Og vil det ikke være støtte for Surround 5.1 og DTS? dd 5.1 er ikke så viktig, men håper da inderlig de slenger med hvertfall dts støtte, om ikke høyere. litt kjipt at den har komponentutgang, dvi eller hdmi hadde gjort seg bedre. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og vil det ikke være støtte for Surround 5.1 og DTS? Selvfølgelig vil det det - og mere til. Selv dagens Xbox har jo hatt støtte for 5.1 og DTS fra den ble lansert. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 litt kjipt at den har komponentutgang, dvi eller hdmi hadde gjort seg bedre. Jeg gikk ut ifra at 360n' skulle ha hdmi som vandlig xbox? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og vil det ikke være støtte for Surround 5.1 og DTS? Selvfølgelig vil det det - og mere til. Selv dagens Xbox har jo hatt støtte for 5.1 og DTS fra den ble lansert. Jeg mener at det skal være innebygget 7.1 på 360 ja... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hvertfall 5.1 ja... Og jeg mener Allard snakka om burken skulle være kompatibel med andre trådløs-nettverk-tingester, i det Major Nelson- intervjuet. Mulig jeg roter... Endret 23. august 2005 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Er det mulig å gjøre dette? Sorry. Skrev litt feil. Det jeg mente var at man kan kjøpe en liten kladd man stapper inn i usb porten på pc'en så man får trådløs nettverk. Lurer på om dette går på xbox 360 Den har jo usb... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Er det mulig å gjøre dette? Sorry. Skrev litt feil. Det jeg mente var at man kan kjøpe en liten kladd man stapper inn i usb porten på pc'en så man får trådløs nettverk. Lurer på om dette går på xbox 360 Den har jo usb... Den har usb ja, men det spørs om det går. Hvis det går kommer det til å være mye å spare på. En slik kladd koster jo ikke mer enn 300 .. ? XB adapteren koster 800 =/ (dyrt!) Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Er det mulig å gjøre dette? Sorry. Skrev litt feil. Det jeg mente var at man kan kjøpe en liten kladd man stapper inn i usb porten på pc'en så man får trådløs nettverk. Lurer på om dette går på xbox 360 Den har jo usb... Den har usb ja, men det spørs om det går. Hvis det går kommer det til å være mye å spare på. En slik kladd koster jo ikke mer enn 300 .. ? XB adapteren koster 800 =/ (dyrt!) En usb-adapter trenger jo drivere for å fungere, så tviler sterkt.. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hva er vitsen med wireless adapter når du bare kan kjøpe sånn wireless kladd i butikken som du fester bakpå og kommer i samme pakke når du kjøper en router? Det er jo mye billigere! Er det mulig å gjøre dette? Sorry. Skrev litt feil. Det jeg mente var at man kan kjøpe en liten kladd man stapper inn i usb porten på pc'en så man får trådløs nettverk. Lurer på om dette går på xbox 360 Den har jo usb... Den har usb ja, men det spørs om det går. Hvis det går kommer det til å være mye å spare på. En slik kladd koster jo ikke mer enn 300 .. ? XB adapteren koster 800 =/ (dyrt!) En usb-adapter trenger jo drivere for å fungere, så tviler sterkt.. Hva er visten med usb porten hvis den ikke kan brukes til usb adaptere? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis det går kommer det til å være mye å spare på. En slik kladd koster jo ikke mer enn 300 .. ? XB adapteren koster 800 =/ (dyrt!) Nå er vel faktisk wireless-hastigheten som støttes av den 'originale' Xbox-dingsen langt høyere enn de rimeligste USB-løsningen som selges. Og synes man det er for dyrt så er det jo bare å kjøpe seg 10 meter nettverksledning for noen småpenger istedet. Jeg synes det er bra at de ikke har lagt inn wireless som (fordyrende) standard i boksen; veldig mange kommer ikke til å bruke det da det er like enkelt å bruke ledning. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hva er visten med usb porten hvis den ikke kan brukes til usb adaptere? Vitsen er at man skal lade kontrollene, plugge i kameraet, og kontrollene på core. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Og synes man det er for dyrt så er det jo bare å kjøpe seg 10 meter nettverksledning for noen småpenger istedet. Jeg synes det er bra at de ikke har lagt inn wireless som (fordyrende) standard i boksen; veldig mange kommer ikke til å bruke det da det er like enkelt å bruke ledning. Ledninger er uaktuelt. Hadde boksen vært i samme rom og hatt liten avstand kunne jeg alltids få skjult ledningen. Blir nok orginal xbox adapter på meg Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tar nok den ledningen som følger med jeg... mer stabilt en sånt trådløs, men så står routeren i rommet ved siden av da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå