Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WMV9 er godkjent som HD format tror jeg .

WMV-HD heter hd-formatet til microsoft

Der røyk optimismen om at X-Box360 kunne spille av HD-filmer? :no: Eller? :hmm:

først må de da putte en spiller som tar hd-plster :)

Regner med aat filmtrailere o.l. over xbox-live vil kunne lastes ned i hd-format, og spilles av

Lenke til kommentar

har tenkt litt på denne xboxen, så lang er det kun et spill som frister. De andre er kun Doom wannabes med utrolig grafikk men jeg ser ikke noe gameplay.. Så langt frister Perfect Dark Zero, minner meg om den gode N64 tiden hehe men det er alt. Noen andre som veit om noen fete spill som kommer til xbox uansett sjanger. Bare noe så jeg kansje bestemmer meg for og kjøpe den?

Lenke til kommentar

Vil det være støtte kun for Component tilkobling X-Box360 ==>TV eller vil det også være SCART tilkobling. Lurer på dette da Component inngangen til TV`en min er opptat (DVD-spilleren tilkoblet), Fines det ikke en Component adapter/spliter o.l?

EDIT:

Fant ut av det. Er vist en slik EN slik som skal til så er det i hus. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
bare en idiot kjøper den billige versjone av konselen fordi..........

1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill

2)du kan ikke spille den i  en HD-tv

3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold

4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk

5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller

De aller fleste bryr seg ikke om disse tingene og vil gå for den billigste modellen. Husk at over 90% av Xbox eiere aldri gadd å prøve LIVE. HDTV vil det være enda færre som har.

Man kan nok spille over Live, skulle holde med et vanlig minnnekort for det.

Og uansett så kan man jo bare kjøpe dette senere hvis man plutselig vil ha det så ingen krise hvis man har kjøpt core pakka.

Flott at man har dette valget, særlig for folk som ikke bryr seg døyten om online osv. Slipper å betale for noe man aldri ville brukt.

Når var tallet 90% ?

Jeg tror det er mange flere som har fått sansen for xbox live etter at de bare har fått prøve det. Det er over 1 000 000 som har xbox live. Tviler på at tallet er 90% i dag, hvis det noen gang har vært det.

Men for all del, jeg syns det er positivt at man kan velge.

Jeg tror likevel de fleste kommer til å velge den dyreste versjonen siden den kan spille xb1 spill og live som viktigste argument.

Lenke til kommentar
bare en idiot kjøper den billige versjone av konselen fordi..........

1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill

2)du kan ikke spille den i  en HD-tv

3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold

4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk

5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller

De aller fleste bryr seg ikke om disse tingene og vil gå for den billigste modellen. Husk at over 90% av Xbox eiere aldri gadd å prøve LIVE. HDTV vil det være enda færre som har.

Man kan nok spille over Live, skulle holde med et vanlig minnnekort for det.

Og uansett så kan man jo bare kjøpe dette senere hvis man plutselig vil ha det så ingen krise hvis man har kjøpt core pakka.

Flott at man har dette valget, særlig for folk som ikke bryr seg døyten om online osv. Slipper å betale for noe man aldri ville brukt.

Når var tallet 90% ?

Jeg tror det er mange flere som har fått sansen for xbox live etter at de bare har fått prøve det. Det er over 1 000 000 som har xbox live. Tviler på at tallet er 90% i dag, hvis det noen gang har vært det.

Men for all del, jeg syns det er positivt at man kan velge.

Jeg tror likevel de fleste kommer til å velge den dyreste versjonen siden den kan spille xb1 spill og live som viktigste argument.

Over 1 000 000 live brukere ja, og over 20 000 000 solgte konsoller, hvor mange prosent blir det da lille venn... La oss si at 2 000 000 har live da, da er vi faktisk oppe i 10%.

Dessuten, den dyreste utgaven vil kun kunne spille utvalgte xb1 spill.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Seriøst?? er det solgt 20 000 000 xboxer??? :ohmy: Trodde det var færre. Hvor mange 360'er er det mirosoft har som mål å selge igjen? husker det var utrolig mange. Jeg bgår for den dyre modellen :thumbup: Du får mye bedre utnyttelse av spilla dine med live.

Lenke til kommentar
Seriøst?? er det solgt 20 000 000 xboxer???  :ohmy:  Trodde det var færre. Hvor mange 360'er er det mirosoft har som mål å selge igjen? husker det var utrolig mange. Jeg bgår for den dyre modellen  :thumbup: Du får mye bedre utnyttelse av spilla dine med live.

Syns det høres mye ut jeg også, men det stemmer vel sikkert det. Det vil jo si at det kan være under 10% som har live.. Jaja, de vet ikke hva de går glipp av :)

Det første året har de som mål å selge 10 mill tror jeg.

Endret av zarz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...