Prebo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) 2595 bare? Herlig. Råbillig vil jeg si. Det er for billigmodellen! Du kjøper såklart den med harddisk og trådløs kontroll.. Men prisen overasker meg! Den ligger langt iunder det jeg hadde fryktet! Xbox 360 skal kjøpes på dagen! Noen som hvet hvor jeg kan forhåndsbestille en 360? Endret 17. august 2005 av Prebo Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Går d ann å sette inn en hd (har en stor hd fra chippa xbox) som jeg har fra før på den billigste modellen? Hvis man kan lagre mp3, film etc så blir 20 gb fort lite =/ Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Går d ann å sette inn en hd (har en stor hd fra chippa xbox) som jeg har fra før på den billigste modellen? Hvis man kan lagre mp3, film etc så blir 20 gb fort lite =/ Nei... Er vel en 2,5 disk.. Men alt går vel an med det rette utstyret og de rette kunnskapene Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Er det 3,5 i xbox 1? For du mente at det er 2,5 i xbox 360 hvis jeg ikke tok helt feil.. Endret 17. august 2005 av zarz Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Xbox 360 Premium Edition Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det 3,5 i xbox 1? For du mente at det er 2,5 i xbox 360 hvis jeg ikke tok helt feil.. Ja, er det ikke det da? Ikke vanskelig å se hva jeg skal ha meg! Bare boksen er verdt et kjøp av Premium Edition (nesten;)) Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 bare en idiot kjøper den billige versjone av konselen fordi.......... 1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill 2)du kan ikke spille den i en HD-tv 3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold 4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk 5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 bare en idiot kjøper den billige versjone av konselen fordi.......... 1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill 2)du kan ikke spille den i en HD-tv 3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold 4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk 5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller De aller fleste bryr seg ikke om disse tingene og vil gå for den billigste modellen. Husk at over 90% av Xbox eiere aldri gadd å prøve LIVE. HDTV vil det være enda færre som har. Man kan nok spille over Live, skulle holde med et vanlig minnnekort for det. Og uansett så kan man jo bare kjøpe dette senere hvis man plutselig vil ha det så ingen krise hvis man har kjøpt core pakka. Flott at man har dette valget, særlig for folk som ikke bryr seg døyten om online osv. Slipper å betale for noe man aldri ville brukt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jepp, helt genialt å ha to versjoner. Ingenting er så frustrerende å måtte betale for ting du ikke har bruk for. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gleder meg som en unge nå, burde ikke være mere enn 3 mnd igjen til den kommer =) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Xbox 360 Premium Edition Den skal jeg ha Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) bare en idiot kjøper den billige versjone av konselen fordi.......... 1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill 2)du kan ikke spille den i en HD-tv 3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold 4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk 5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller Nå synes jeg at du går litt overtyr her ja. Ikke ta det personligt, men folk er ikke idioter hvis de har lyst å spare en 1000 lapp og heller kjøpe seg to spill for denne prisen. Foresten nice blider "Spidy". Blir nok seff en Xbox 360 Premium Edition. Endret 18. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 1)du kan ikke spille bakover kompatibel spill 2)du kan ikke spille den i en HD-tv 3)du kan ikke laste ned Xbox-live innhold 4)Du kan ikke bruke Xbox live uten harddisk 5)du har ikke headset og og ikke wifi heller ikke den dyre versjonen av xbox, dermed må du kjøpe wifi adapter, og du har heller ikke et trådløs kontroller Alt dette blir jo mulig med Core System også... du må bare kjøpe kabler, headset, fjernkontroll og hd... Men det er litt dumt å kjøpe Core System hvis du senere får live, hd-tv og lyst på hd... da blir jo prisen fort 3600-4000... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle440065.ece "Microsoft gjør det bare for å kunne si at de lanserer maskinen til 2595 kroner. De virkelige gamerne vil absolutt ikke kjøpe billigversjonen... Bare en idiot vil kjøpe den, sier analytikeren Michael Patcher i Morgan Securities" Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle440065.ece "Microsoft gjør det bare for å kunne si at de lanserer maskinen til 2595 kroner. De virkelige gamerne vil absolutt ikke kjøpe billigversjonen... Bare en idiot vil kjøpe den, sier analytikeren Michael Patcher i Morgan Securities" Vås. Hvis man driter i online og bakoverkompatibilitet så er man ikke idiot hvis man kjøper den billigste. Man sparer jo opptil 1000kr. "Virkelige gamerne". Kyss meg i ræva. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle440065.ece "Microsoft gjør det bare for å kunne si at de lanserer maskinen til 2595 kroner. De virkelige gamerne vil absolutt ikke kjøpe billigversjonen... Bare en idiot vil kjøpe den, sier analytikeren Michael Patcher i Morgan Securities" Vås. Hvis man driter i online og bakoverkompatibilitet så er man ikke idiot hvis man kjøper den billigste. Man sparer jo opptil 1000kr. "Virkelige gamerne". Kyss meg i ræva. Er litt toskete å sette folk i slike båser ja Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har hørt at den kommer den 13. November... Fy faan som jeg gleder meg!! Men går det an CD-R uten at den er chippa denne gangen? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg har hørt at den kommer den 13. November... Fy faan som jeg gleder meg!! Men går det an CD-R uten at den er chippa denne gangen? den skal vist lese alt mulig så det er ikke tvilsomt... se her: Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD...INFOEN er hentet fra Xbox.com Endret 18. august 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 WMA er det det kompirmerings verktøyet Microsoft bruker for HD-filmer eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå