Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å fremdeles forsikre at sony har sin overlegne markedsandel. En annen ting. X-box 1 er jo stygg som F*** så hvorfor skal ikke 2ern være likedan??

Synes dette designet (i den grad det er ekte) går samtlige konsoller på markedet i dag en høy gang. Greit nok at PS2 og den nye slim-utgaven tar mindre plass enn en Xbox (som jo størrelsesmessig lider under å ha en intern 3,5 harddisk), men ingen av dagens konsoller pynter akkurat opp i stua - de ser ut som det leketøyet de faktisk er.

Moro hvis det blir en vridning mot konsollkomponenter som ser litt mer hi-fi-aktige ut, noe som også er naturlig siden de sannsynligvis vil ha langt mer funksjonalitet i retning musikk/film/nett og dermed ikke lenger bare er rene spillmaskiner for gutterommet.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Og til dere som klager! Håper designet blir slik, for dette er den mest stilfulle konsollen jeg har sett! Jeg er PS fan, men blir designet slik, står det garantert en Xbox 360 under tv'n i den nermere fremtid! Eneste minuset er at Power-knappen er litt stor...

Dette var vakkert :love:

Lenke til kommentar

Blir bare 1 konsoll på meg denne gangen pga Sony slår til nok engang med en uslåelig teknologi. Er det noe de kan så er det d. Playstation 3 blir jo skremmende bra specca og med de råe spillavtalene Sony har så sier det seg selv :love:

Tomb Raider: Legend, Tekken, Gran Turismo med skademodeller, Resident Evil , Metal Gear ...mmmm

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Til de som sier at dette er en fake: Det er høyst usannsynlig. Det er mulig det er en prototyp eller testmodell, men både utførelse, design og stil henger her sammen med alt hva Microsoft tidligere har sagt om konsollen. Hvis ikke dette er den faktiske Xbox 360, vil jeg bli svært overrasket.

Hva angår spørsmålet om den er pen eller ikke - vel, vel. Det er jo ingen Mac Mini, og jeg er ikke overbevist om at konkavheten egentlig gjør den noe penere, men ellers er det et stort steg opp fra den forrige Xboxen, innit? :)

Lenke til kommentar
Blir bare 1 konsoll på meg denne gangen pga Sony slår til nok engang med en uslåelig teknologi. Er det noe de kan så er det d. Playstation 3 blir jo skremmende bra specca og med de råe spillavtalene Sony har så sier det seg selv :love:

Tomb Raider: Legend, Tekken, Gran Turismo med skademodeller, Resident Evil , Metal Gear ...mmmm

Du glemte Final Fantasy!

On-Topic:

Mye bedre design en den gamle X-Boxen. Skikkelig lekkert!

Lenke til kommentar

gidder ikke poste nye bilder, men sjekk de bildene i første posten, se på de to nederste bildene, EJECT KNAPPEN ER SNUDD 90 GRADER, selv om boxen er i samme posisjon!!! kan tyde på at noe ikke stemmer. Det ene bildet har jo et tydelig tegnet preg, mens den det bildet som er fra siden er mye mer levende i fargene og tekstur

Lenke til kommentar
gidder ikke poste nye bilder, men sjekk de bildene i første posten, se på de to nederste bildene, EJECT KNAPPEN ER SNUDD 90 GRADER, selv om boxen er i samme posisjon!!! kan tyde på at noe ikke stemmer. Det ene bildet har jo et tydelig tegnet preg, mens den det bildet som er fra siden er mye mer levende i fargene og tekstur

som nevnt flere andre steder samt her, de første bildene som viser (den mulige) xbox2en er nok consept/reklame/rendered-bilde. Bilde fra siden er nok et ekte bilde, og derfor kan vike noe fra consepttegningen. Sansyndligvis tenkte nok designerene at xboxen både kunne stå og ligge, slik som ps2.

Lenke til kommentar
Til de som sier at dette er en fake: Det er høyst usannsynlig. Det er mulig det er en prototyp eller testmodell, men både utførelse, design og stil henger her sammen med alt hva Microsoft tidligere har sagt om konsollen. Hvis ikke dette er den faktiske Xbox 360, vil jeg bli svært overrasket.

Spør deg selv, hvis du skulle produsert fake bilder? Hadde du ikke da brukt informasjonen microsoft tidligere kom ut med om design, form og stil som inspirasjon???

Legger med et bilde jeg også la i den andre tråden, hvorfor i all verden skulle de endre XBOX fonten til en generisk MS-Font?

post-185-1114359901_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...