Mala Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Heilt korrekt dette med gameplay og spillet i sin helhet men angående de COD 2 bildene, så ser det jammen bra ut ja. Glede rmeg til på PC Lenke til kommentar
zarz Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gleder meg som en liten unge til november hinthint.. Jeg har bursdag den 8 nov. *håpe på at noen på forumet vil gi meg en fin bursdagsgave* Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *Setter Xbox 360 på ønskelista...permanent* Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tror ikke du har spilt forza jeg....men det er kunn et bilde da... Jeg har faktisk spillt Forza mer enn en gang. Legg merke til refleksjonene i lykte glasset og på panseret på den fremste bilen, legg merke til at det er mange veldig lyse områder i bildet samtidig som det er mange veldig mørke. Dette ville være umulig uten FP presisjon HDR (High Dynamic Range) rendering som Xbox1 ikke støtter og dette bl.a gjør det et hav bedre enn Forza. videre er teksturene og polygon detaljene også langt bedre, ikke minst ser omgivelsene mye bedre ut selv om dette er tildels skjult av motion bluring i dette bildet. Du kan ta en titt på denne traileren og se om du forsatt syns Forza ser like bra ut: http://www.fileshack.com/file.x?fid=7435 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HD Gears of War trailer: http://www.fileshack.com/file.x?fid=7480 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tror ikke du har spilt forza jeg....men det er kunn et bilde da... Jeg har faktisk spillt Forza mer enn en gang. Legg merke til refleksjonene i lykte glasset og på panseret på den fremste bilen, legg merke til at det er mange veldig lyse områder i bildet samtidig som det er mange veldig mørke. Dette ville være umulig uten FP presisjon HDR (High Dynamic Range) rendering som Xbox1 ikke støtter og dette bl.a gjør det et hav bedre enn Forza. videre er teksturene og polygon detaljene også langt bedre, ikke minst ser omgivelsene mye bedre ut selv om dette er tildels skjult av motion bluring i dette bildet. Du kan ta en titt på denne traileren og se om du forsatt syns Forza ser like bra ut: http://www.fileshack.com/file.x?fid=7435 motion Bluring? så det ser bedre ut i virkeligheten? Isåfall tar jeg tilbake de jeg har sagt... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 motion Bluring? så det ser bedre ut i virkeligheten? Isåfall tar jeg tilbake de jeg har sagt... Motion bluring vil også være der "i virkeligheten", det er en effekt som blir brukt for å gi en bedre fartsfølelse. Men om bilen hadde stått stille ville omgivelsene vært mye tydligere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som har hørt noen rykter el no om FEAR kommer på X360 ? kunne ønske det, for jeg har kun en laptop nå som ikke klarer å dra det noe særlig.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som har hørt noen rykter el no om FEAR kommer på X360 ? kunne ønske det, for jeg har kun en laptop nå som ikke klarer å dra det noe særlig.. PC EXCLUSIVE TITLE......Direkte fra utviklerne. SÅ microsoft må nok punge ut med litt for å få den til 360....Noe som de har råd til om de må Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Testet demoen i dag. Ble meget positivt overrasket. Skulle bare ønske jeg hadde et bedre grafikkort så jeg fikk bedre grafikk. Selv om den fortsatt var bra med mitt nåværende kort. Ontopic: Hadde vært stilig om FEAR kom til X360, selv om FPS generelt er best på PC, mener jeg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du kan jo koble til mus og tastatur da. Det skal ihvertfall jeg til Oblivion kommer! Kan ikke se for meg at det er noe bra med kontrolleren. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 men angående de COD 2 bildene, så ser det jammen bra ut ja. Altså.. Det eneste som imponerte meg med COD2 var menneskene, (som til gjengjeld var sykt bra laget) Resten er jo, tsja, ikke next-gen hvertfall... Men det kommer vel;) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 men angående de COD 2 bildene, så ser det jammen bra ut ja. Altså.. Det eneste som imponerte meg med COD2 var menneskene, (som til gjengjeld var sykt bra laget) Resten er jo, tsja, ikke next-gen hvertfall... Men det kommer vel;) Tror lyden og brettdesignet vil gjøre susen her, akkurat som de forrige COD spillene Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gleder meg når Resident Evil 5 kommer. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja nå er det bare 3 mnd igjen hvis "ryktene" er sanne om release i begynnelsen av November. Får begynne å tenke på HD-tv jeg =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gleder meg når Resident Evil 5 kommer. Så jævlig og det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 er det noen fastsatt norsk rls date enda for X360? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tror ikke det. Jeg tror det kommer i slutten av november. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 noen som har linker til fler HD X360 trailere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 noen som har linker til fler HD X360 trailere? Tja stikk inn på gametrailers her er det forsåvidt film fra alle formater, men bare til å søke litt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå