Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke du har spilt forza jeg....

men det er kunn et bilde da... ;)

Jeg har faktisk spillt Forza mer enn en gang.

Legg merke til refleksjonene i lykte glasset og på panseret på den fremste bilen, legg merke til at det er mange veldig lyse områder i bildet samtidig som det er mange veldig mørke. Dette ville være umulig uten FP presisjon HDR (High Dynamic Range) rendering som Xbox1 ikke støtter og dette bl.a gjør det et hav bedre enn Forza. videre er teksturene og polygon detaljene også langt bedre, ikke minst ser omgivelsene mye bedre ut selv om dette er tildels skjult av motion bluring i dette bildet.

 

Du kan ta en titt på denne traileren og se om du forsatt syns Forza ser like bra ut:

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7435

Lenke til kommentar
tror ikke du har spilt forza jeg....

men det er kunn et bilde da... ;)

Jeg har faktisk spillt Forza mer enn en gang.

Legg merke til refleksjonene i lykte glasset og på panseret på den fremste bilen, legg merke til at det er mange veldig lyse områder i bildet samtidig som det er mange veldig mørke. Dette ville være umulig uten FP presisjon HDR (High Dynamic Range) rendering som Xbox1 ikke støtter og dette bl.a gjør det et hav bedre enn Forza. videre er teksturene og polygon detaljene også langt bedre, ikke minst ser omgivelsene mye bedre ut selv om dette er tildels skjult av motion bluring i dette bildet.

 

Du kan ta en titt på denne traileren og se om du forsatt syns Forza ser like bra ut:

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7435

motion Bluring? så det ser bedre ut i virkeligheten? Isåfall tar jeg tilbake de jeg har sagt...

Lenke til kommentar
motion Bluring? så det ser bedre ut i virkeligheten? Isåfall tar jeg tilbake de jeg har sagt...

Motion bluring vil også være der "i virkeligheten", det er en effekt som blir brukt for å gi en bedre fartsfølelse. Men om bilen hadde stått stille ville omgivelsene vært mye tydligere.

Lenke til kommentar
noen som har hørt noen rykter el no om FEAR kommer på X360 ? kunne ønske det, for jeg har kun en laptop nå som ikke klarer å dra det noe særlig..

PC EXCLUSIVE TITLE......Direkte fra utviklerne. SÅ microsoft må nok punge ut med litt for å få den til 360....Noe som de har råd til om de må

Lenke til kommentar

Testet demoen i dag. Ble meget positivt overrasket. Skulle bare ønske jeg hadde et bedre grafikkort så jeg fikk bedre grafikk. Selv om den fortsatt var bra med mitt nåværende kort.

 

Ontopic: Hadde vært stilig om FEAR kom til X360, selv om FPS generelt er best på PC, mener jeg.

Lenke til kommentar
men angående de COD 2 bildene, så ser det jammen bra ut ja.

Altså.. Det eneste som imponerte meg med COD2 var menneskene, (som til gjengjeld var sykt bra laget) Resten er jo, tsja, ikke next-gen hvertfall... Men det kommer vel;)

Tror lyden og brettdesignet vil gjøre susen her, akkurat som de forrige COD spillene :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...