Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men tror ikke størrelses forholdet er helt riktig på det bildet ditt, tror at xbox 360 er litt mindre en det der.

Nei, er riktig srørrelseforhold.. Om du ser på dvdlukene... de er omtrent like langer, ergo er de like, og da må resten og stemme...

Lenke til kommentar
men tror ikke størrelses forholdet er helt riktig på det bildet ditt, tror at xbox 360 er litt mindre en det der.

Nei, er riktig srørrelseforhold.. Om du ser på dvdlukene... de er omtrent like langer, ergo er de like, og da må resten og stemme...

godt mulig, men nå er jo det bildet du har brukt ikke ekte bilda da så kan jo hende det ikke stemmer helt 100%, håper hvertfall det. :)

eller, er jo kanskje lettere og modde boksen visst den ikke er så veldig liten og trang da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Informative videoer (i motsetning til crappet MTV viste) kan lastes ned her: http://games.kikizo.com/news/200505/101.asp

Her ser vi prototyper som ble laget før det endelige designet (vist i ourcolony-videoen):

Den til venstre er jo litt tøff, men det endelige designet er jo råtøft da! :thumbup:

sameskjegg enig i deT! Xbox 360 er rett og slett flott å se på, sjøl om ikkje alle deler min mening! den er i hvertfall milevis framfor xbox i design :roll: Slik som siyuasjonen er nå, så er eg veldig villig til å betale disse 1000 lappene for denne mirakel boksen! Detter er bra saker azzå :yes: Får inderlig håper Nintendo knekker denne med glans, sjøl om eg faktisk tviler på det. Er litt lei Nintendo`s anonymitet angående sin nye galskap maskin!!

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at kontrollen lader av seg selv, når man legger ved siden av Xboxen.

ved hjelp av magi eller?

tror det blir oppladning via usb.

Tror at de nevner det i en av videoene at man lader den ved hjelp av usb som du sier ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen ladderen til håndkontrollen funker? Er det inkludert eller?

Jeg har hørt at kontrollen lader av seg selv, når man legger ved siden av Xboxen.

Dagens :thumbup:

Hadde jeg ikke nettopp vært og henta ny signatur, så hadde dette vært min nye :yes:

Anyway, jeg tror at usb-lading er tilleggsutstyr. Har sett et par videoer, og i en av dem blir det nevnt at man får kjøpt usb-lader ved siden av. Så om man må ha egne batteri...

Tror nok ikke at microsoft blir å selge sepparate ladegreier... Det blir bare for dumt.. Da er det nok folk som ikke gidd å spille siden de ikke har batteri... Dessuten har jeg tro på at det etterhvert kommer en slags superbatteripakke som man fester som varer lengere...

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen ladderen til håndkontrollen funker? Er det inkludert eller?

Dagens :thumbup:

Hadde jeg ikke nettopp vært og henta ny signatur, så hadde dette vært min nye :yes:

Anyway, jeg tror at usb-lading er tilleggsutstyr. Har sett et par videoer, og i en av dem blir det nevnt at man får kjøpt usb-lader ved siden av. Så om man må ha egne batteri...

Tror nok ikke at microsoft blir å selge sepparate ladegreier... Det blir bare for dumt.. Da er det nok folk som ikke gidd å spille siden de ikke har batteri... Dessuten har jeg tro på at det etterhvert kommer en slags superbatteripakke som man fester som varer lengere...

Ok.. Og trådstarter, hva med å skifte emne til ''Den store Xbox 360 tråden''? (Sendt PM til trådstarter)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Problemet med den nåværende konsollen er for min del først og fremst støynivået når den står på. Jeg har forstått at dette er meget individuelt, fra konsoll til konsoll, men min bråker altså noe fryktelig. Iallefall om man sammenligner med den lydløse ps2. Jeg håper derfor inderlig, og kan egentlig ikke tro annet, enn at dette blir rettet på med 360. Jeg håper også de for guds skyld implementerer en form for Force Feedback. Forza har ikke kjangs til å bli i nærheten realistisk i forhold til GT4 før man har noe slags feedback (ikke begynn å diskuter GT4 VS. Forza, pleas:). Entent force feedback eller et nytt, bedre system

Lenke til kommentar
Problemet med den nåværende konsollen er for min del først og fremst støynivået når den står på. Jeg har forstått at dette er meget individuelt, fra konsoll til konsoll, men min bråker altså noe fryktelig. Iallefall om man sammenligner med den lydløse ps2. Jeg håper derfor inderlig, og kan egentlig ikke tro annet, enn at dette blir rettet på med 360. Jeg håper også de for guds skyld implementerer en form for Force Feedback. Forza har ikke kjangs til å bli i nærheten realistisk i forhold til GT4 før man har noe slags feedback (ikke begynn å diskuter GT4 VS. Forza, pleas:). Entent force feedback eller et nytt, bedre system

skal ikke mange kronene til for og fikse det da. er jo bare og bytte viftene med noen mer stillegående.

men xbox 360 skal være mye mer stille utifra det jeg har lest ja. :)

Lenke til kommentar

skal ikke mange kronene til for og fikse det da. er jo bare og bytte viftene med noen mer stillegående.

men xbox 360 skal være mye mer stille utifra det jeg har lest ja. :)

Håper det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...