Gå til innhold

Den store XBOX 360-tråden

Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med tanke på at det bare er en kontroller ingang. (såvidt jeg kan se) så er den nok ganske fake.

Når det er sagt så hadde det vært bra at den ikke var det. For å fremdeles forsikre at sony har sin overlegne markedsandel. En annen ting. X-box 1 er jo stygg som F*** så hvorfor skal ikke 2ern være likedan??

Det virker også som at X-box skal være den første next gen konsollen som kommer ut på markede. Det vil sikre den en del markedsandel. Men det samme er det forsåvidt med Nintendo og DSen. Den kom først og mange kjøper den. Men det er også mange som importerer PSP. Noe som viser at det er bedre med litt kvalitet for sent en å hoppe på det første og beste.

Siden dette er en xbox tråd så er nok dette som å kaste stein i glasshus. :whistle:

Lenke til kommentar

Desse bilda kom på nettet i går ettermiddag og det er mange nettsider som har spurt seg; Er dette xbox 360?

Folk har bekrefta at dette er xbox 360.

Edit: Eg gir samma faen i korleis den ser ut den, skal spilles på. Den skal da vel ikkje stå på utstilling? :hrm:

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva folk klager over, når de samme personen har brukt år og dag på å lovprise designet til PS2?

For meg så fremstår dette designet som svært stilrent, og minimalistisk. Mye stiligere enn noe annet konsolldesign jeg har sett.

Når det samtidig ryktes om at man kan bytte deksel på samme måte som med en mobiltelefon, så kan jeg ikke si annet enn at dette er min nye :love:

:D

Lenke til kommentar

Hvis man kaller dette dårlig design, ja da er det et tydelig tegn på at man i utgangspunktet har bestemt seg for at uansett hva MS viser frem så er det dårlig.

Og det er jo ikke noe nytt når fanboys skal slenge dritt om det de ikke liker.

Lenke til kommentar
Hvis man kaller dette dårlig design, ja da er det et tydelig tegn på at man i utgangspunktet har bestemt seg for at uansett hva MS viser frem så er det dårlig.

Og det er jo ikke noe nytt når fanboys skal slenge dritt om det de ikke liker.

Ingen forhåndsdømming fra min side Heales, og heller ingen fanboyism. Hadde bare forventet noe mye bedre fra noe som skulle overta dominansen fra sony. Så ikke anta at det er grunnen til folks misnøye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...