Fedorov Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Vet nå ikke helt, ikke særlig pen akkurat. Jaja, den vil sikkert slå an i Amerika ihvertfall, hvor Xbox er noenlunde populært i motsetning til her i Europa. Endret 17. mai 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror nok du har tabbet deg ut med en fake en her.... Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Tror nok du har tabbet deg ut med en fake en her.... Kan jo håpe, men er ganske så sikkert ikke fake dessverre. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Syns den var veldig fin eg.. men det er sikkert fake! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Her er enda et bilde. Jeg liker designet så langt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 med tanke på at det bare er en kontroller ingang. (såvidt jeg kan se) så er den nok ganske fake. Når det er sagt så hadde det vært bra at den ikke var det. For å fremdeles forsikre at sony har sin overlegne markedsandel. En annen ting. X-box 1 er jo stygg som F*** så hvorfor skal ikke 2ern være likedan?? Det virker også som at X-box skal være den første next gen konsollen som kommer ut på markede. Det vil sikre den en del markedsandel. Men det samme er det forsåvidt med Nintendo og DSen. Den kom først og mange kjøper den. Men det er også mange som importerer PSP. Noe som viser at det er bedre med litt kvalitet for sent en å hoppe på det første og beste. Siden dette er en xbox tråd så er nok dette som å kaste stein i glasshus. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 bromlexl, kontrollerene skulle være trådløse... men håper nå dette var fake, for d var stygt som fy. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Disse bildene stemmer farlig bra overens med all informasjonen som er gitt ut om designen. Syntes den var ganske kul. får håpe bildene er ekte. men jeg lurer også litt på hvordan 4 kontroller skal fungere med en trådløs port. sikkert en ny teknologi. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Desse bilda kom på nettet i går ettermiddag og det er mange nettsider som har spurt seg; Er dette xbox 360? Folk har bekrefta at dette er xbox 360. Edit: Eg gir samma faen i korleis den ser ut den, skal spilles på. Den skal da vel ikkje stå på utstilling? Endret 23. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Forstår ikke helt hva folk klager over, når de samme personen har brukt år og dag på å lovprise designet til PS2? For meg så fremstår dette designet som svært stilrent, og minimalistisk. Mye stiligere enn noe annet konsolldesign jeg har sett. Når det samtidig ryktes om at man kan bytte deksel på samme måte som med en mobiltelefon, så kan jeg ikke si annet enn at dette er min nye Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Designet var da ikkje så verst heller. Det har jo kommet bilder på nettet som skal vistnok vera insida av xbox 360. Skal eg poste det? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ifølge engadget så er dette ekte bilder Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ifølge engadget så er dette ekte bilder Jepp og diverse andre sider. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette er en fake i mine øyne inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 trådløst med flere kontroller er jo gammelt nytt da. wavebird på gamecube kan ha 16 forskjellige kontroller i samme rommet uten påvirkning, og 4 stk på samme maskin. bruker bare forskjellige frekvenser. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis man kaller dette dårlig design, ja da er det et tydelig tegn på at man i utgangspunktet har bestemt seg for at uansett hva MS viser frem så er det dårlig. Og det er jo ikke noe nytt når fanboys skal slenge dritt om det de ikke liker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette er en fake i mine øyne inntil det motsatte er bevist. Samme her. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette er den ekte: http://homeentertainment.engadget.com/entr...34000987035687/ lol Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis man kaller dette dårlig design, ja da er det et tydelig tegn på at man i utgangspunktet har bestemt seg for at uansett hva MS viser frem så er det dårlig. Og det er jo ikke noe nytt når fanboys skal slenge dritt om det de ikke liker. Ingen forhåndsdømming fra min side Heales, og heller ingen fanboyism. Hadde bare forventet noe mye bedre fra noe som skulle overta dominansen fra sony. Så ikke anta at det er grunnen til folks misnøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå