John Kr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Folkens Jeg skal formatere PC'n og må i denne sammenheng ta bacup av e-mails. Jeg bruker MS Office 2003 og dermed Outlook. Jeg finner ikke noe ut av dette, kun eksport av fil til bruk i andre programmer. Hjelp Lenke til kommentar
Lou Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Grublet en del på dette jeg også. Har prøvd forskjellige programmer, og syns Genie Backup Manager fungerer fint. Uansett hva du går for, så bør du prøve å gjenopprette en backup så du er sikker på at alt kommer med. Ikke alle backer opp feks meldingsregler. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sjekk denne tråden, kanskje det er det du spør etter? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Takker så langt. Det er sikkert jeg som er dum, men jeg finner ikke ut hvordan du importere igjen. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) - Fil - Importer og eksporter... - Impoter fra et annet program eller fil - Velg filtype Personlig mappefil (.pst) - Fin mappen du plasserte *.pst filen Da skulle jeg tro du er i mål Endret 23. april 2005 av N_M_V Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen... Det samme bruker jeg og gjøre for å ta backup av mailen min. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen... Unskyld utrykket - å hærregud så enkelt. Nå lærte jeg faktisk noe nytt, tusen takk for hjelpen til dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå