Gå til innhold

Hvordan får jeg tatt backup av e-mails?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grublet en del på dette jeg også. Har prøvd forskjellige programmer, og syns Genie Backup Manager fungerer fint.

Uansett hva du går for, så bør du prøve å gjenopprette en backup så du er sikker på at alt kommer med. Ikke alle backer opp feks meldingsregler.

Lenke til kommentar

- Fil

- Importer og eksporter...

- Impoter fra et annet program eller fil

- Velg filtype Personlig mappefil (.pst)

- Fin mappen du plasserte *.pst filen

Da skulle jeg tro du er i mål ;)

Endret av N_M_V
Lenke til kommentar

Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen...

Lenke til kommentar
Jeg bruker bare dra-og-slipp når jeg skal lagre mail fra Outlook 2003. Først merker jeg alle mailene i innboksen med CTRL+A. Så trekker jeg dem bare over til mappen "Mail-backup" som jeg har laget på forhånd i Mine dokumenter... Senere er det bare å gjøre motsatt - altså dra-og-slippe dem tilbake igjen...

Det samme bruker jeg og gjøre for å ta backup av mailen min.

Lenke til kommentar

Unskyld utrykket - å hærregud så enkelt. :D

Nå lærte jeg faktisk noe nytt, tusen takk for hjelpen til dere alle. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...