Spr0cket Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Noen som vet om det går an å få tak i dette i norge? Har sett det til salgs i platinumutgaven av audigy 2, men ikke til salgs alene. Her er en link til nevnte produkt. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Spørs om du finner de i Norge. Creative syns det er bedre å selge de dyrere platinum versjonene av kortet, enn å selge utvidelser. Søk på ebay, har sett de til salgs der av og til. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ja du får bare kjøpt direkte fra creative.uk, har sendt de mail om dette. Spurte også MPX om de kunne prøve å skaffe noen å de sa hvis de fikk tak i skulle de legge det ut på web. Men etter den mailen jeg fikk fra creative, tror jeg de aldrig sender det til butikker uansett hva. Edit: Enda mer dritt er at det fort koster ca. 1000 raske Endret 23. april 2005 av Goodall Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Fant produktet ditt her: http://www.geizhals.at/a126919.html til en noe rimeligere penge. Trenger en sånn selv; skal vi slå oss sammen og kjøpe to? Edit: Fant her også: http://no.europe.creative.com/shop/basket....ti=add&prod=588. Forbanna dyrt, men med gratis levering. Yay! Endret 3. mai 2005 av festhk Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Dette var jo uforholdsmessig dyrt. men er sikkert noe i det de sier om å få oss til å kjøpe audigy platinum. Jeg vurderer det, PM meg hvis du bestemmer deg for å kjøpe festhk, så kan vi evt gå sammen. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Helt sikkert derfor de gjør det. Jeg tapte auksjonen på en zs drive på ebay med 1€ etter at jeg hadde kjøpt meg zs kort. Er hobbymusiker, så jeg er temmelig bestemt på å kjøpe meg en zs drive. Skal vi prøve noe ala "big water" og høre om det er flere som har lyst på, slik at vi kan få til en form for rabatt fra Creative? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå