vhguru Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Acer TravelMate 3002WTMi syntes jeg ser digg ut - Acer TM 3002 Kan kjøpes her: PS Data Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hmmm det blei Dell X1... Håper den kjem i dag, har venta lenge nok no! Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei. Jeg har en Dell Inspiron 700m, PM 1.6, 60GBHD, 768 MB RAMog er knallførnøyd. Virker utrolig kompakt og godt bygget. Har aldri sviktet og jeg stresser den en del. Kjøpte den på Ebay via et firma i USA. Snakket med Dell i Norge først og det var ikke bli noen problem med service, garanti og support. Savner noen ganger æøå synlig på tastaturet. Noen som vet hvor man får kjøpt tastatur stickers i Norge? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hmmm det blei Dell X1... Håper den kjem i dag, har venta lenge nok no! Dell er som regel rask å levere, tok 5 dager til meg og jeg bor i Bodø. Tror det går raskest når man bestiller via selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå