flyhigh Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Testa demoen til Comanche4.. Wuhui.. Dette blir gøy altså. Mye annet bra som kommer også. Så hva gleder dere dere mest til? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Commanche 4 ser utvilsomt bra ut, regner med du sjekket skjermbildene jeg la ut isted. Ser veldig fram til Return to Castle Wolfenstein også. Det skal jeg kose meg med lenge. Project IGI 2 er litt lenger fram tid, men det er en oppfølger til et spill jeg likte meget godt. Det er i grunn mange gode titler på vei i vintermørket, så jeg har sikkert glemt bort noen. Lenke til kommentar
int20h Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Det var ihvertfall på tide at de fikk polygonrending :smile: mvh. Jan Aril Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Unreal 2 selvfølgelig. :smile: Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Grand Theft Auto 3 til PC selvfølgelig, I mellomtiden får jeg spille Return To Castle Wolfenstein og AquaNox, to knge spill som sikkert vil vare til godt ut på våren! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Unreal2 Doom3 Også til at jeg kan laste ned Alien vs. Predator 2 fra en eller annen Ftp-server eller.no (Host...) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 1. Warcraft3! 2. Unreal 2 3. GTA3 4. Winamp3 (hihi) 5. Advancewars(GameBoy Advance :razz: ) + at jeg gleder meg til at jeg får igjen razer boomslagen min som er til rep. og XP driverne som kommer 3'de Desember, da blei det fraggingz denne jula oxo :wink: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-11-22 15:39 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Gleder meg til at eg får ein ny Plextor 16/10/40 cd-brennar.Eg hadde ein tidligare som eg kjøpte på Komplett standen under The Gathering i år.Plutslig ville den ikkje lese noen cd-plater.Leverte den inn til Plextor.Sendte cd-brennaren heilt til Belgia.. Så sendte eg ein e-post til plextor support og lurte på om eg snart kom til å få cd-brennaren tilbake.. Dei sa at dei hadde sendt den i går (les:21.11.01) eg kunne rekne med å få den i dag(les:22.11.01) eller i morra(les:22.11.01).Den har ikkje komt til no så rekner med (les:håper) eg får den i morra (les:22.11.01).Men,som Plextor support påpeikte så kom dei til å skifte transport selskap i Noreg(les:dei som frakter Plextor produkta fra Noreg til Belgia)fordi dei (les:Plextor) ikkje var fornøyd med leveringstida til og fra Plexor/kunde.Med den leverandøren dei brukte når eg sendte inn cd-brennaren. Er ikkje så kjekt å gå tilbake til ein 2x brennar (merke:Philps,kjøpte den når den var ny på forbrukarmakedet)når ein er blitt vant til ein 16x :wink: Elles så var eg veldig fornøyd med cd-brennaren og supporten fra Plextor.. Vel,dette var kanskje ein liten digresjon.. Det eg ikkje gler meg til er jula Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Djuk Njukem Fårevver! Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Gleder meg til : DOOM 3! DNF CS2 Immediate Action! (hint hint) http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=494&forum=5 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Oioioi Glemte jo DeusEX 2 *skamme seg* Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Rekkefølge har ikke en dritt å si Medal of Honour: Allied Attack Halo Warcraft 3 Unreal 2 Duke Nukem Forever Soldier of Fortune Det skulle vel være alt Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Rekkefølge har ikke en dritt å si Medal of Honour: Allied Attack Halo Warcraft 3 Unreal 2 Duke Nukem Forever Soldier of Fortune GTA 3 seff. (åssen kunne jeg glemme d) Det skulle vel være alt Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Global Ops Counter-strike:condition zero Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Det jeg gleder meg til er når Intel går konkurs. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Gleder meg til TF2 .. når enn det kommer... Samt GTA3, Medal of Honour, mp3-spilleren jeg får imorra kveld, og når Liverpool løfter pokalen i mai.. God jul! Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 The Elder Scrolls: Morrowind !!!!!!!!! kommer til å bli det beste spillet på lenge :smile: jeg gleder meg igrunn ikke så mye til nye FPS spill, de er morsomme og jeg skaffer meg dem ofte når de kommer, men de nye er jo utspilt på ca. 10 timer (RTCW, MAX PAYNE), men gøy så lenge det varer! Et av de bedre fps spill må ha vært NOLF. Btw, noen som har noen 1. persons RPG spill å anbefale som ikke er online bassert? Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Kingpin 2 !!! den gleder jeg meg til kommer :smile: har spilt 1-ern i 2 år nå nettet . Er sjefsfragger på den .hehehehe Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Kingpin 2? Er det offisielt? Har selvsagt runda Kingpin... kjenner faktisk en kar som spiller det online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå