Gå til innhold

Hva er det dere gleder dere til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Commanche 4 ser utvilsomt bra ut, regner med du sjekket skjermbildene jeg la ut isted. Ser veldig fram til Return to Castle Wolfenstein også. Det skal jeg kose meg med lenge. Project IGI 2 er litt lenger fram tid, men det er en oppfølger til et spill jeg likte meget godt. Det er i grunn mange gode titler på vei i vintermørket, så jeg har sikkert glemt bort noen.

Lenke til kommentar

1. Warcraft3! :grin:

2. Unreal 2

3. GTA3

4. Winamp3 (hihi)

5. Advancewars(GameBoy Advance :razz: )

+ at jeg gleder meg til at jeg får igjen razer boomslagen min som er til rep. og XP driverne som kommer 3'de Desember, da blei det fraggingz denne jula oxo :wink:

shambler.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-11-22 15:39 ]

Lenke til kommentar

Gleder meg til at eg får ein ny Plextor 16/10/40 cd-brennar.Eg hadde ein tidligare som eg kjøpte på Komplett standen under The Gathering i år.Plutslig ville den ikkje lese noen cd-plater.Leverte den inn til Plextor.Sendte cd-brennaren heilt til Belgia..

Så sendte eg ein e-post til plextor support og lurte på om eg snart kom til å få cd-brennaren tilbake..

Dei sa at dei hadde sendt den i går (les:21.11.01) eg kunne rekne med å få den i dag(les:22.11.01) eller i morra(les:22.11.01).Den har ikkje komt til no så rekner med (les:håper) eg får den i morra (les:22.11.01).Men,som Plextor support påpeikte så kom dei til å skifte transport selskap i Noreg(les:dei som frakter Plextor produkta fra Noreg til Belgia)fordi dei (les:Plextor) ikkje var fornøyd med leveringstida til og fra Plexor/kunde.Med den leverandøren dei brukte når eg sendte inn cd-brennaren.

Er ikkje så kjekt å gå tilbake til ein 2x brennar (merke:Philps,kjøpte den når den var ny på forbrukarmakedet)når ein er blitt vant til ein 16x :wink:

Elles så var eg veldig fornøyd med cd-brennaren og supporten fra Plextor..

Vel,dette var kanskje ein liten digresjon..

Det eg ikkje gler meg til er jula

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

The Elder Scrolls: Morrowind !!!!!!!!!

kommer til å bli det beste spillet på lenge :smile:

jeg gleder meg igrunn ikke så mye til nye FPS spill, de er morsomme og jeg skaffer meg dem ofte når de kommer, men de nye er jo utspilt på ca. 10 timer (RTCW, MAX PAYNE), men gøy så lenge det varer! Et av de bedre fps spill må ha vært NOLF.

Btw, noen som har noen 1. persons RPG spill å anbefale som ikke er online bassert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...