TurtleMan Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hjelp! Monterte viften der med HDD'ene, og plugget den kontakten til hovedkortet, den lille hvite 3 pins kontakten.. Så starter jeg opp og den durer som bare juling... Jeg er nødt til å få senket farten på denne... Til vertfall det dobbelte. 10-12 db hadde vært greit. ---> Hvordan kan jeg gjøre det? Bruker jeg program, eller må jeg sette noe i viften slik at den går saktere? Ka ikke kjøpe noe nye greier bare for å få den til å gå saktere.. Kan noen av dere hjelpe meg? ---Hvis dette er feil tråd, så vennligst ikke steng den, jeg fant ikke noe bedre sted å ha den--- Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 20db er da ikke mye. Nesten ikke hørbart om du ikke holder øre helt inn til da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis det er 3 ledninger kan du koble vifta til hovedkortet og bruke feks. SpeedFan til å justere ned hastigheten. Er det kun 2-pin må nok lodde om litt slik at den får feks. 7 eller 5v spenning. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Er SpeedFan et program? Link? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) *kremt* Google *kremt* SpeedFan Oops. Så ikke posten din, m3tro89... Endret 23. april 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Det programmet kunne bare sette ned farten på CPU'en, ikke viftene som er koblet til hovedkortet, chassis fan og chassin fan 2... Noen andre forslag? 20db: ivertfall salman, den bråker som en orkan.... Helt dumt å høre på... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Lodde om litt på strømkontakten så den bare får 5 eller 7 volt... Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg kan ikke lodde Vet ikke åssen jeg gjør d... Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kjøp en SLIK til en femtilapp. Trinnløs fra ca. 5V til full styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå