Heineoen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei! Eier en Chrysler Neon 2.0 Le 98' 133hk. Men jeg skulle gjerne ha litt lavere bensinforbruk? Har det med eksosanlegget å gjøre? Og blir bilen sprekere av nye luftfilter? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Chiptrimming er nok det du er ute etter... Luftfilter er nok med på og øke det igjen, mens nytt og bedre eksos hjelper med å senke det.... Edit: Ja bilen blir "sprekere", virker hvert fall sånn pga råere lyd, men noen merker det fysisk også... Kommer ann på bilen.. Endret 22. april 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Takk for svaret! Du mente at lufilter økte besinforbruket ikke sant? Er det noen som hvet hvor jeg eventuelt får kjøpt slike eksossystem til min Chrysler Neon 2.0 Le 98' 133hk? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du kan redusere bensinforbruket ditt en del ved å endre kjørestil.... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, men man må jo ha det litt gøy til tider da! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, men man må jo ha det litt gøy til tider da! Da koster det deretter også. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Normalt sett varierer bensinforbruket med rundt 25% avhengig av kjørestilen din. Det er der det ligger, stort sett. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei!Eier en Chrysler Neon 2.0 Le 98' 133hk. Men jeg skulle gjerne ha litt lavere bensinforbruk? Har det med eksosanlegget å gjøre? Og blir bilen sprekere av nye luftfilter? Har jeg en følelse at den bilen er med automatgir eller? Anyway, er luft filteret tett så kan det lønne seg å bytte. Evnt bensin filter og. Men dette pleier man å ta på vanlig storservice. Effekt anlegg kan hjelpe motoren å bli kvitt eksosen lettet, men om det har noen innvirknin på motoren kommer ann på. (nevnt legner oppe og..) Kjørestilen har en god del å si som de andre har nevnt her... kjøp alufelger med mide du har det, da blir jo bilen litt lettere!! ellers vet jeg ikke så mye mer Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk! Er det stor forskjell på alu og stål felger? Hva gir bedre og hva gir verre bensinforbruk (ranger) Could Air Intake Eksosanlegg Luftfilter Og hvilke luftfilter er best, de flate eller de pyramide forma? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Takk!Er det stor forskjell på alu og stål felger? Hva gir bedre og hva gir verre bensinforbruk (ranger) Could Air Intake Eksosanlegg Luftfilter Og hvilke luftfilter er best, de flate eller de pyramide forma? "Could" Air Intake, du mener Cold Air Intake. Tror ikke det hjelper så mye... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Normalt sett varierer bensinforbruket med rundt 25% avhengig av kjørestilen din. Det er der det ligger, stort sett. På kva måte kjører du mest økonomisk? Eg kjører på følgande måte: 1-3. gir: 0-40 km\t 4. gir: 40-60 km\t 5. gir: 60-80++ km\t Endret 19. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Med hvilken bil..? Ligger omtrent likt med min Golf 2.. Av og til jeg har en mer aggressiv kjørestil, med mer turtall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå