Perra1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei!, jeg har noen spørsmål anngående snakking med psykiatere. Psykiateren min sier at jeg nå begynner å bli så frisk at jeg ikke lenger trenger å snakke med henne. Hun jobber på psykiatrisk avdeling. Jeg har derimot lyst til å snakke litt mer med en psykiater. Jeg har hørt rykter at noen psykiatere driver med privat praksis. Er dette noe som jeg burde prøve?, eller er det bare for de som har alvorlige psykiske problemer? Og koster det mye? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis det er hovedsaklig noen å støtte seg til og få ut det man har å si, så finnes det vel slike støttekontakter.. Vet ikke helt om det vil fungere på samme måte.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kan hun bare "avslutte" behandlingen din hvis hun ikke mener at du trenger mer? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 det høres litt rart ut ass! hun kan ikke bare avslutte sonn uten ditt samtykke Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Stemmer nok det at hun kan avslutte behandlingen når hun føler du er bedre, er vel sånn siden hun jobber på en psykiatrisk avdeling og har mye og gjøre og må da prioritere. Men snakk med hun, og vis det ikker noen mulighet for å fortsette kan du jo kontakte en privat psykiater (disse er ofte veldig dyre). Få hun du har nå til å anbefale en privat psykiater som kan fortsette samtalene. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Finnes flere psykiatere med privatpraksis. Man behøver ikke nødvendigvis å være alvorlig syk for å ha nytte av å reflektere litt sammen med "nøytrale" personer. Prisene vil jeg tro varierer ganske mye. Snakk med fastlegen din om navn og evt. refusjon. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei!, jeg har noen spørsmål anngående snakking med psykiatere. Psykiateren min sier at jeg nå begynner å bli så frisk at jeg ikke lenger trenger å snakke med henne. Hun jobber på psykiatrisk avdeling. Jeg har derimot lyst til å snakke litt mer med en psykiater. Jeg har hørt rykter at noen psykiatere driver med privat praksis. Er dette noe som jeg burde prøve?, eller er det bare for de som har alvorlige psykiske problemer? Og koster det mye? er det ikke bare å gå inn på en chat eller et forum og spør om det du vil? GRATIS Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, for de som henger på diverse forum kan jo selfølgelig gi like bra hjelp som en utdannet psykiater.. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hei!, jeg har noen spørsmål anngående snakking med psykiatere. Psykiateren min sier at jeg nå begynner å bli så frisk at jeg ikke lenger trenger å snakke med henne. Hun jobber på psykiatrisk avdeling. Jeg har derimot lyst til å snakke litt mer med en psykiater. Jeg har hørt rykter at noen psykiatere driver med privat praksis. Er dette noe som jeg burde prøve?, eller er det bare for de som har alvorlige psykiske problemer? Og koster det mye? er det ikke bare å gå inn på en chat eller et forum og spør om det du vil? GRATIS Jeg forstod ikke helt hva du mente med det innlegget der. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei!, jeg har noen spørsmål anngående snakking med psykiatere. Psykiateren min sier at jeg nå begynner å bli så frisk at jeg ikke lenger trenger å snakke med henne. Hun jobber på psykiatrisk avdeling. Jeg har derimot lyst til å snakke litt mer med en psykiater. Jeg har hørt rykter at noen psykiatere driver med privat praksis. Er dette noe som jeg burde prøve?, eller er det bare for de som har alvorlige psykiske problemer? Og koster det mye? er det ikke bare å gå inn på en chat eller et forum og spør om det du vil? GRATIS Jeg forstod ikke helt hva du mente med det innlegget der. Han skriver bare masse dritt. Ignorer han... Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Stemmer nok det at hun kan avslutte behandlingen når hun føler du er bedre, er vel sånn siden hun jobber på en psykiatrisk avdeling og har mye og gjøre og må da prioritere. Men snakk med hun, og vis det ikker noen mulighet for å fortsette kan du jo kontakte en privat psykiater (disse er ofte veldig dyre). Få hun du har nå til å anbefale en privat psykiater som kan fortsette samtalene. Jeg har som sagt ikke fått tatt opp det med en privat psykiater enda. Det med at de er dyre er egentlig ikke noe problem. Men det jeg lurte på var om det i det hele tatt var vits i å prøve å få en annen psykiater hvis hun jeg har nå mener at jeg ikke trenger det. Og dere er sikre på at man ikke trenger å ha store psykiske problemer for å snakke med en privat psykiater? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Private psykiatere trenger man hvertfall ikke store problemer for å snakke med. Disse er avhengige av pasienter for å holde sjappa gående. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hvis det er hovedsaklig noen å støtte seg til og få ut det man har å si, så finnes det vel slike støttekontakter.. Vet ikke helt om det vil fungere på samme måte.. Nei, jeg er ikke interessert i noen støttekontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå