Spragleknas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Sett diksusjoner om denne for en tid tilbake. Selges nå hos Claes O. til 249,- Produktlink Endret 23. april 2005 av Okay Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 fortsatt ha strøm på matta, hva er da pokker vitsen ? hehe Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 matta ligger jo bare der da.... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det gjør musa og Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Spørs om kvaliteten er så veldig god da. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 fortsatt ha strøm på matta, hva er da pokker vitsen ? hehe Vitsen er jo at du slipper å bytte batterier.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jo men du kan jo likegodt ha ledning til musa, du kan jo aldri bruke den på noe anna enn denne matta. Dessuten.......Clas er vel ikke kjent for å selge mye greier av god kvalitet Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ledning på musa kan henge seg opp. (tviler på at denne musa er best i verden liksom, har ikke planer om å anskaffe meg den, men jeg ser poenget i at det er kjekt å ikke ha tråd på musa selvom du må ha det på matta) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 + At matta så vældi liten ut! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 A4tech har ok mus de... snakker om erfaring. Pros: - Slipper ledning som kan "dra" i musa - Slipper å gå tom for batteri - Slipper klumpete mus Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jo men du kan jo likegodt ha ledning til musa, du kan jo aldri bruke den på noe anna enn denne matta. Dessuten.......Clas er vel ikke kjent for å selge mye greier av god kvalitet Hvor mange bruker musa utenom matta... Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 samtlige A4tech mus jeg har prøvd har vært fullstendig håpløse... etter min mening faktisk ubrukelige.. men for all del,. smak og behag.. (ser forresten problmer med at du sikkert mister kontakten med musematta om du løfter musa litt og dermed kutter strømmen til det... og ei svett hånd kan sikkert være utsatt...) musa Lenke til kommentar
Cinemarillion Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kan dette være en enkel løsning på å ha en mus på to datamaskiner? Bare ha en musmatte til hver maskin og så flytte musa fra den ene til den andre? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) + At matta så vældi liten ut! Ja. Så nesten like liten ut som min. Og jeg sitter på en drittmatte som fulgte med i Donald! :!: Endret 25. april 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 nesten så man må kjøpe seg en bare for å teste hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som er villig til å betale 249,- for den så.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 250,- er ikke allverden og jeg må muligens innom clas ohlson i helgen så vi får se om jeg plukker opp en sånn mus.. trenger uansett en ny mus på en annen maskin jeg har så oddsen er der for at jeg kjøper en sånn isteden for en billig logitec mus. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde ei mus fra A4tech i 1999 som jeg mener var knallbra. Joda utviklingen har gått videre på alle fronter siden da, men jeg ser ikke bort i fra at denne musa kan være brukbar. I hvertfall for ikke-spillere. Det at musa ikke har batteri er jo også flott med tanke på både miljø, bytting, og vekta på musa. Det jeg stiller meg mer tvilende til er om den er verd 250kr. Det tror jeg ikke. For den prisen tror jeg det er mye smartere å kjøpe f.eks Logitech Cordless Pilot Optical Mouse eller Logitech Cordless Click! Plus. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Eneste som hindrer meg fra å kjøpe den er at jeg bruker musematte m/håndledd støtte (gel-fullt). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 litt av poenget med trådløs mus er jo at du kan bruke den hvor du vil(nesten). her er man begrenset til å bare kunne bruke den på et lite område, og ledningen vil fortsatt være der. syntes gevinsten med trådløs mus forsvant liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå