voigt-hansen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 bruker følgende : <form action="insert_data.php"> Når man sumitte formen, går det til insert_data.php siden og dataene bli lageret, men det kommer jo opp en blank side. Hvordan kan man oppdatere tabelen, og gå tilbake til siden jeg kom fra? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 <?php // her lager du dataene og alt det der header("Location: http://www.siden.jeg/kom/fra.html"); ?> Lenke til kommentar
voigt-hansen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Takk men jeg får en feilmelding : Warning: Cannot modify header information - headers already sent by hva er det som er feil? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2844642 Lenke til kommentar
voigt-hansen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 TAkk, fikk det til... hvis du skal svare på et spørsmål til? hvad betyr det når man skriver, $this->result, hva er $this ??? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) $this er henvisning til den klassen man er i. har du en f.eks en funksjon i klassen din som heter 'tekst' så kan du hente den ut i en annen funksjon i samme klassen ved å bruke $this->tekst(); edit: mulig det kan brukes til noe annet og, men det veit ikke jeg noe mer om. Endret 23. april 2005 av LoS Lenke til kommentar
voigt-hansen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 I mit tilfelle er det en variabel, dette er koden : $query = "SELECT * FROM test ORDER BY 'navn'"; $this->result = mysql_query ($query); if ($row = mysql_fetch_array($this->result)) { do { echo "$row[1]<br>"; } while($row = mysql_fetch_array($this->result)); } else { print "Fant ingen poster!"; } Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis det ikke ligger inni en klasse må det helt klart ha vært den mest meningsløse bruken av $this jeg har sett. Lenke til kommentar
voigt-hansen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 OK, har hentet koden fra et eks. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå