DanThaMan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe 5 splitter nye LCD-skjermer til familen. Jeg hadde tenkt til å kjøpe 17" skjermer. Helst så billig som mulig. Noen som har noen råd? 1. Hvor kan jeg finne den billigste 17" LCD-skjermen? 2. Er det noe sted man kan få rabatt hvis mange kjøper mange skjermer? PS: Hvis dere har noen anbefalinger om 17" skjermer som ikke er så billig, så sleng dem med! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hvis du tar kontakt med butikkene kan de sikkert komme med tilbud til deg på det du trenger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 her ser du de billigste 17" LCD-skjermene. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takker! Jeg tror jeg tar å spør meg litt rundt på nettbutikkene å ser om jeg får et bra tillbud. Er det veldig sansynlig det da? Er ikke prisene så sterkt redusert at de ikke kan gi bedre pris enn det de reklamerer med nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå