Gå til innhold

Winampen min kan ikke spille av AVI filer!?

Nessi

Anbefalte innlegg

Hei!

Winampen min kan ikke mer spille av Avi filer, da klikker den.

jeg kan spille av mpg filer men ikke avi.

og ja jeg har reinstalert mange ganger.

Denn erroren kommer fram: "Programfeil"Winamp.exe har generlt feil og vil bli lukket av windows. Du må starte programmet på nytt.

Det opprettes en feil logg.

Akkurat dette står det, den samme beskjeden kommer opp hvis jeg prøver å starte de e windows media player, og det samme skjer hvis jeg går inpå mappa hvor jeg har avi filene. :no:

Jeg bruker Windows 2000pro.

Vær så snill og hjelp.

Videoannonse
Annonse

Winamp er en Musikk avspiller ikke en Videoavspiller PUNKTUM. til film bruker man seff VLC. hva er da vitsen med å skape problemer for seg selv da? har brukt Winamp til musikk og VLC til video leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge, Winamp bruker jeg dagelig siden at jeg er avhenig av musikk :p

men tilbake til det du lurer på. siden at jeg bare bruker 2x serien av Winamp selv så husker jeg ikke helt hvordan det var i Winamp 5x serien, men jeg mener ganske sikkert at det gikk fint å spille av AVI filmer i Winamp 5x, når jeg prøvde den sist, som sagt er ikke sikker for jeg bruker ikke Winamp til media avspilling. bare til musikk.

har du sjekka under alternativene da? Perferences i Winamp å sjekka hvilke filtyper den kan spille av? jeg tror AVI skal stå under der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...