Gå til innhold

Når får man ranks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At the end of the week, we will total everyone's honor points including modifications, and then compare everyone's scores against each other. Based on this, we arrive at 14 rankings for all PvP participants. Your final honor score for the week is thus a percentage of the total honor pool that is established for that week. The honor pool is set at a minimum value, and can be increased through the successful achievement of the strategic objectives outlined before. Because we will recalculate all ranks weekly, players can move up or down in rankings based on activity or inactivity. We will not reset players' points each week, so players don't start at zero and on equal footing each time we recalculate honor scores, but rankings will start to shift if a player begins to engage in more quality PvP action or begins to withdraw from PvP play. We anticipate that it will be quite some time before players eventually climb up to the higher ranks, as the system naturally requires players to amass large quantity of quality kills in order to break through to the highest levels. This could take several weeks, if not months, to happen.

Fra: http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html

Lenke til kommentar

Det regnes vel ikke ut i honor kills, men hvor mye honor poeng man får pr kill. La oss si det er 100 poeng på en fyr, du skader 20% hp en annen skader 80% hp, så får du 20 poeng og han 80.. dette er da om dere ikke er i party. Ganske tungvinne greier dette her, og tror dette bare regnes ut en gang i uka eller no slikt..

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Jeg har ikke drept noen alene enda, har bare vært med å slått på folk fra horde som har prøvd å raide lakeshire idag, og vis jeg bare får inn et slag og noen tar resten får jeg 1 honor point.

du får en honorable kill.... ikke det samme som contribution points...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke drept noen alene enda, har bare vært med å slått på folk fra horde som har prøvd å raide lakeshire idag, og vis jeg bare får inn et slag og noen tar resten får jeg 1 honor point.

du får en honorable kill.... ikke det samme som contribution points...

Ja det har jeg skjønt, men hva er egentlig forskjellen er contribution points det man får etter vær uke etter at blizzard har telt og styra og ordna? og deretter vil du få rank?

Edit: Glem spørsmålet, her er en veldig fin post anngående Honor sytemet: https://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post24040

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

"Also, based on player feedback, we have decided to no longer award honorable kills for NPC kills that are not racial leaders so that players do not feel as though they need to “grind” NPC kills for honor. This change will also help the honorable kill totals mean more than they otherwise would. "

MANGE som ikke vet dette :whistle:

Lenke til kommentar

blir rankene slettet hver uke eller?

Skjønner at man må være x rank for å få epic equip osv, men så hører jeg at man må vedlikeholde ranken.

Det jeg lurer på er hvordan kan man dette ned i rank? Poengene forsvinner vel ikke? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...