Timur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Som en annen nevnte så er Eurotrip en bra film, anbefaler den. Handler om en gjeng med ungdommer som drar rundt i Europa, og mye skjer underveis Tror du ville likt den. hvem er du? 13Marius37 eller meg? Hva slags spørsmål er det? Og ja den var ment til deg med tanke på alderen din. Var jo du som startet denne tråden så trengte da vel ikke quote deg. Endret 23. april 2005 av Timur Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Og ja den var ment til deg med tanke på alderen din. Var jo du som startet denne tråden så trengte da vel ikke quote deg. Slenger meg på lasset jeg, har tenkt til å leie en film etterpå:Helst noe med mye action i, men ikke for mye så det blir kjedlig, helst en action thriller. Som en pekepinn så har jeg sett Man on fire og syntes det var en kongefilm. Noen forslag? skjønner du hvorfor jeg spekulerte nå da? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ellers kan jo Hellraiser-filmene være ypperlige for en 12-åring. dei filmene er så dårlige Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 til deg 13Marius37, kan eg anbefale desperado, enemy at the gates, fifth element, pitch black(SCI-FICTION) og blade trinity Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 til deg 13Marius37, kan eg anbefale desperado, enemy at the gates, fifth element, pitch black(SCI-FICTION) og blade trinity desperado synes jeg var en orntlig dritt film. litt for overdrevet på en måte(bare litt da) egentlig en teit film men det er MIN mening da.. men enmy at the gates derimot er en konge film. må nesten også spørre om du har sett "saving private ryan" hvis ikke så må du se og få sett den. det er vel den beste krigs filmen jeg har sett. også har vi jo "black hawk down da" konge film det og Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 men enmy at the gates derimot er en konge film. må nesten også spørre om du har sett "saving private ryan" hvis ikke så må du se og få sett den. det er vel den beste krigs filmen jeg har sett. også har vi jo "black hawk down da" konge film det og Æsj. Full Metal Jacket Das Boot Apocalypse Now Platoon Lenke til kommentar
runlang Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 sjekk filmen her http://www.imdb.com/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Das Boot er en klassiker. Om du, som leser dette innlegget, ikke har sett "Das Boot", bør du skamme deg. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Saving Private Ryan og We Where Soldiers er jo to gode filmer også, synes jeg ivertfall. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 the longest day er også en bra film.. og så har vi jo BEHIND ENEMY LINES som også er ganske bra, men kan ikke samenlignes med saving private ryen osv:yes: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du burde leie uno hvis du ikke har sett den. Den er skitbra! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 til deg 13Marius37, kan eg anbefale desperado, enemy at the gates, fifth element, pitch black(SCI-FICTION) og blade trinity desperado synes jeg var en orntlig dritt film. litt for overdrevet på en måte(bare litt da) egentlig en teit film men det er MIN mening da.. men enmy at the gates derimot er en konge film. må nesten også spørre om du har sett "saving private ryan" hvis ikke så må du se og få sett den. det er vel den beste krigs filmen jeg har sett. også har vi jo "black hawk down da" konge film det og har ikke sett den Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) i går såg eg filmen Be Cool, med blant annet John Travolta, uma thurman og danny devito, og han som er med i dodgeball(husker ikke heilt navnet) og The Rock er også med der denne filmen kan eg anbefale, kjempe bra komedie Endret 29. april 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 TVNorge sender Haisommer 4 i natt. Nr 3 gikk i går natt. Wuhu Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 TVNorge sender Haisommer 4 i natt. Nr 3 gikk i går natt.Wuhu haisommer 1 er best etter min mening og deep blue sea da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 TVNorge sender Haisommer 4 i natt. Nr 3 gikk i går natt.Wuhu haisommer 1 er best etter min mening og deep blue sea da Deep blue see er bra! Tørka støvet av den fleire ganger. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Deep Blue Sea er en gromfilm Nå lurer jeg på hvilke filmer jeg skal leie igjen. Jeg er ute etter filmer i følgende kategorier: - Zombiefilmer - Actionfilmer - Haifilmer Noen som har noen gode forslag å komme med? På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Synes Nastional Treasure var en veldig bra film! Nicolas Cage er kul i den rollen! Mye action! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Deep Blue Sea er en gromfilm Nå lurer jeg på hvilke filmer jeg skal leie igjen. Jeg er ute etter filmer i følgende kategorier: - Zombiefilmer - Actionfilmer - Haifilmer Noen som har noen gode forslag å komme med? På forhånd tusen takk for svar! Trilogy of the Dead Die Hard-filmene Jaws-filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå