Gå til innhold

hvilken film skal jeg leie i helgen?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Som en annen nevnte så er Eurotrip en bra film, anbefaler den.

Handler om en gjeng med ungdommer som drar rundt i Europa, og mye skjer underveis  :green:  Tror du ville likt den.

hvem er du? 13Marius37 eller meg? :hmm:

Hva slags spørsmål er det? :p

Og ja den var ment til deg med tanke på alderen din. Var jo du som startet denne tråden så trengte da vel ikke quote deg.

Endret av Timur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ja den var ment til deg med tanke på alderen din. Var jo du som startet denne tråden så trengte da vel ikke quote deg.

Slenger meg på lasset jeg, har tenkt til å leie en film etterpå:

Helst noe med mye action i, men ikke for mye så det blir kjedlig, helst en action thriller.

Som en pekepinn så har jeg sett Man on fire og syntes det var en kongefilm.

Noen forslag?

skjønner du hvorfor jeg spekulerte nå da? ;)
Lenke til kommentar
til deg 13Marius37, kan eg anbefale desperado, enemy at the gates, fifth element, pitch black(SCI-FICTION) og blade trinity

desperado synes jeg var en orntlig dritt film. litt for overdrevet på en måte(bare litt da) egentlig en teit film men det er MIN mening da..

men enmy at the gates derimot er en konge film. må nesten også spørre om du har sett "saving private ryan" hvis ikke så må du se og få sett den. det er vel den beste krigs filmen jeg har sett. også har vi jo "black hawk down da" konge film det og :yes:

Lenke til kommentar
men enmy at the gates derimot er en konge film. må nesten også spørre om du har sett "saving private ryan" hvis ikke så må du se og få sett den. det er vel den beste krigs filmen jeg har sett. også har vi jo "black hawk down da" konge film det og :yes:

Æsj.

Full Metal Jacket

Das Boot

Apocalypse Now

Platoon

Lenke til kommentar
til deg 13Marius37, kan eg anbefale desperado, enemy at the gates, fifth element, pitch black(SCI-FICTION) og blade trinity

desperado synes jeg var en orntlig dritt film. litt for overdrevet på en måte(bare litt da) egentlig en teit film men det er MIN mening da..

har ikke sett den

Lenke til kommentar

Deep Blue Sea er en gromfilm :) Nå lurer jeg på hvilke filmer jeg skal leie igjen. Jeg er ute etter filmer i følgende kategorier:

- Zombiefilmer

- Actionfilmer

- Haifilmer

Noen som har noen gode forslag å komme med? På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Deep Blue Sea er en gromfilm :) Nå lurer jeg på hvilke filmer jeg skal leie igjen. Jeg er ute etter filmer i følgende kategorier:

- Zombiefilmer

- Actionfilmer

- Haifilmer

Noen som har noen gode forslag å komme med? På forhånd tusen takk for svar!

Trilogy of the Dead

Die Hard-filmene

Jaws-filmene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...