Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 vet det kan gå litt for fort å skrive noen ganger så da blir det ikke helt riktig! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Spam, pr0xy? Nei Roadtrip my friend, Roadtrip! den er ganske morsom, men sjølv så synest eg Eurotrip er bedre Hva betyr "andefaler" egentlig? veit du ikkje det, det er visst du har feks. sitt ein film du synest er bra og vil at andre skal se den Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Hva betyr "andefaler" egentlig? veit du ikkje det, det er visst du har feks. sitt ein film du synest er bra og vil at andre skal se den Der tar du feil gitt. Det heter anbefaler Edit: The Hot Chick er en morsom film! Endret 23. april 2005 av Stine Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva betyr "andefaler" egentlig? veit du ikkje det, det er visst du har feks. sitt ein film du synest er bra og vil at andre skal se den Der tar du feil gitt. Det heter anbefaler det eg skreiv er det samme som å anbefale, å sei til andre at det er ein film du "må" sjå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva betyr "andefaler" egentlig? veit du ikkje det, det er visst du har feks. sitt ein film du synest er bra og vil at andre skal se den Der tar du feil gitt. Det heter anbefaler det eg skreiv er det samme som å anbefale, å sei til andre at det er ein film du "må" sjå Heh, jeg vet det du. Jeg bare pirka på skriveleifen Film: Monsterbedriften. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Film: Monsterbedriften. har sett den på kino og ble ikke direkte fenget!! Endret 23. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Film: Monsterbedriften. har sett den på kino og ble ikke direkte fenget!! Den er søtest på engelsk Jeg syns du bare skal stikke i videobutikken, du finner garantert noe der. Lenke til kommentar
pian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Monsterbedriften er da kul! Og genial den ekstra-biten om den nye bilen til Mike som du får med på DVD'en. Selv har jeg tenkt å leie "Gangs of New York". Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) ja stine nå stikker jeg på videobutikken og leier noe! edit: nå har jeg noe å gjøre i kveld!! Endret 23. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Flott flott. Fortell oss hva du leide da, vi venter nok spente her Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Du burde leie: Harold and Kumar goes to white castle. Kongefilm! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 det var ikke mye å velge mellom, så det ble "hulk" den hadde jeg lyst til å se på kino og men giddet ikke! er det noen som har filmen eller noe som har set den? hvis du har så gjerne skrive hvordan du syntes den var! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Slenger meg på lasset jeg, har tenkt til å leie en film etterpå: Helst noe med mye action i, men ikke for mye så det blir kjedlig, helst en action thriller. Som en pekepinn så har jeg sett Man on fire og syntes det var en kongefilm. Noen forslag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Slenger meg på lasset jeg, har tenkt til å leie en film etterpå:Helst noe med mye action i, men ikke for mye så det blir kjedlig, helst en action thriller. Som en pekepinn så har jeg sett Man on fire og syntes det var en kongefilm. Noen forslag? Kanskje Enemy of the State? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Som en annen nevnte så er Eurotrip en bra film, anbefaler den. Handler om en gjeng med ungdommer som drar rundt i Europa, og mye skjer underveis Tror du ville likt den. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Som en annen nevnte så er Eurotrip en bra film, anbefaler den. Handler om en gjeng med ungdommer som drar rundt i Europa, og mye skjer underveis Tror du ville likt den. hvem er du? 13Marius37 eller meg? Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ellers kan jo Hellraiser-filmene være ypperlige for en 12-åring. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 The Terminal var overraskende morsom. Godt tips til dere som skal leie komedie. Er Hitch på DVD? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 The Terminal var overraskende morsom. Godt tips til dere som skal leie komedie. Er Hitch på DVD? Nope, kommer 04/07/2005. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 The Terminal var overraskende morsom. Godt tips til dere som skal leie komedie. Er Hitch på DVD? Vrar ikke helt sikker på om jeg skulle gråte eller le. Så i går kveld. The terminal frå fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå