TST Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vær så snill å ikke gå alt for off-topic her nå gutter og jenter. Veldig fint om fokuset holdes på spillet, og at man samtidig unngår unødvendig småprat. Dette er et diskusjonsforum, ikke en IRC-kanal. :-) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Har det blitt nevnt enda hvilken motor SG-1 bruker? Er det 2'ern eller 3'ern? BTW: Gunfreak, DVD-collector? Najs, har snart 230 originale selv. Endret 27. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 det var bare øveste hylle, har 3 hyllert til. som har mye rart. ontopic: noen som vet hvilken fysik motor som blir brukt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Siden den bruker Unrealmotoren så er det sikkert den innebygde der den bruker.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Siden den bruker Unrealmotoren så er det sikkert den innebygde der den bruker.... Tror nok det, jeg også. Men er det noen som vet svaret på mitt spørsmål? Altså, er det UE2 eller UE3 de bruker? BTW: Gunfreak, jeg skrøyt ikke av meg selv, altså. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 SG-1 er antageligvis den beste nåværende (i min mening) scifi-serien som går, gleder meg til dette spillet. Humoren i serien er en av höjdarene, håper de får den til i spillet som nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 som innbitt fan av Stargate sg1 har jeg gode håp til dette spillet, eier sesong 1-7 på dvd og gleder meg til sesong 8. hvor fikk du kjøpt sesong 1-7 på dvd? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 som innbitt fan av Stargate sg1 har jeg gode håp til dette spillet, eier sesong 1-7 på dvd og gleder meg til sesong 8. hvor fikk du kjøpt sesong 1-7 på dvd? Man får dem over alt på nett, blant annet CDON.com, Amazon.co.uk, Amazon.com, Play.com, og mange flere. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tror jeg har lest dette intervjuet før, er det oversatt fra engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg