cairn Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Når jorden er under angrep av romvesener og alt ser ut til å lede mot nok et slaveri av menneskeheten stiger en tidligere MacGyver-helt opp og redder oss. Stargate SG-1: The Alliance har vært under utvikling siden 2003 og her er siste nytt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hørres veldigt lovende ut. Men det er noe jeg lurer på. Unreal motoren. Hvilke er det. Den nye? Gamle. Hvordan står den i forhold til source og Doom(3)s motor? Elles så kan jeg si at jeg har sett alle de 8sesongene og må si at jeg gleder meg. kommer nok til å kjøpe det spillet uansett. Kan være en hyggelig opplevelse det ja. Det med team hørres også spennende ut. Håper det blir et bra spill. enten på linje eller bedre en Enter the matrix (som var et helt greit spill. Bare som de to siste filmene. Overhypa slik at alle synest de var drit, bare fordi de ikke oppfylte de umulige forventningen folk hadde) Bra intervju Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vet om noen kompiser (hardcore Stargate-fans) som kommer til å pisse i buksa når de ser dette intervjuet. Godt skrevet. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ser fram til denne ja. Bra intervju! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 gleder meg, men vil se sesong 8 av SG-1 før jeg spiller, noen som har peil på når sesong 8 kommer på dvd sone 1 eller 2? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Er spillet basert på Unreal 2 motoren? Hadde egentlig håpet at de ville vente enda lenger med lansering og tatt i bruk Unreal3 engine når den blir tilgjengelig. Den vil jo støtte blandt annet dualcore CPU'r (bekreftet) og ha 64-bits støtte (ifølge rykter). gleder meg, men vil se sesong 8 av SG-1 før jeg spiller, noen som har peil på når sesong 8 kommer på dvd sone 1 eller 2? Skal ikke den være ute nå til sommeren / høsten? Du kan glede deg Stargate SG-1 Sesong 9 og Stargate Atlantis Sesong 2 begynner vel i Juni/Juli hvis jeg ikke husker feil, de begynte innspilling i Mars 2005. Endret 23. april 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hvis Richard Dean Anderson voice acter i dette spillet kjøper jeg, voice acter han ikke, driter jeg fullt i det! Er RDA fan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 alle SG-1 folka har stemmene sine i spillet.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det var jo egentlig en selvfølge at flere av dem skulle få stemmene i spillet. Grunnen: Alle de som står bak spillet er hardcore fans av serien, så jeg tviler sterkt på at de i det hele tatt selv vil ødelegge for de andre fans'ene. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Helt sinnsykt til grafikk da . De har vel oppgradert Unreal motoren en god del virker det som. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 som innbitt fan av Stargate sg1 har jeg gode håp til dette spillet, eier sesong 1-7 på dvd og gleder meg til sesong 8. litt offtopic: hvordan er stargate Atlantis? i forhold til orginal serien, hvor begynner den? etter den lange episoden Lost City kanskje? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Stargate Atlantis går parallelt med sesong 8 av SG1. Atlantis er meget bra, faktisk bedre enn på noen områder, mener jeg da. De er i en annen galakse som heter Peagasus. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 HALLO kan noen hente en klut jeg sikler.... *Glede seg* (Er hardcore RDA fan) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tror dette blir en MÅ HA tittel.. Jeg skal hvertfall kjøpe spillet, elsker SG-1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes Stargate Atlantis ikke var så bra gjennom sesongen, men den tok seg opp skikkelig på slutten. Så det er nok håp for forbedringer der ja. Litt offtopic: Trur faktisk jeg kjenner en av de folka på gruppebildet. The bald guy on the right with the tattoo on the arm. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kjøpte meg filmen i dag. Om den er bra, begynner jeg kanskje å følge med på serien! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 serien er 10 ganger bedre, og filmen i seg selv er ikke så dårlig den heller. edit: STARGATE filmen og de 7 sesongene som er på dvd http://home.chello.no/~gunfreak/stargate.jpg Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser ut som du trenger mer hylleplass, Gunfreak. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 *misunne deg Gunfreak* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg