DjSlayer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sitter her å diskuterer med svogeren min ang. reallity T.V. og hvordan dette har tatt over idiotboksen totalt, det er X antall forskjellige serier hvor man henger ut livet til den "vanlige" nordmann på skjermen. Det er Big Brother, Idol, Farmen, 71 grader nord, Fettholmen, Robinson + ett par serier jeg har glemt navnet på. Det neste nå er å sende x antall gutter på gammeldags internatskole og en gjeng homoer til militær opplæring (for å lære hvordan men skal oppføre seg). Jeg er rett og slett lei av disse programmene, er jeg alene om å ha denne meningen, eller er det fler? For å være helt ærlig så savner jeg Finsk TV-teater, som er kvalitet til sammenligning. - D.J. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er en del unødvendig reality, så sist igår at menn skulle konkurrere om åse best ut som dame.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Første sesong av Farmen var noko. Eg er enig med dere to. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er også rimelig lei av alle reality-greiene som går. Idol ser jeg på, men synes ikke det er noe typisk "reality-tv" da... Farmen og 71 grader nord er de seriene som jeg liker å se på. Mye bedre enn det skvipet kallt Big Brother, Ungkaren o.l. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Synes ikke det går stort annet enn reality på TV om dagen jeg. Zapper du gjennom kanalene er du nesten garantert å komme over et realityprogram, helt sykt! Kan ikke forstå at så mange ser på det i tillegg. "Alle" sier jo at det bare er teit og kjipt. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Idol er, om det kan kalles reality-tv, helt oppbrukt. Farmen var bra før, det samme gjelder 71 grader nord. Big Brother, Ungkaren, Ungkarskvinnen, Millionæren, Extreme Makeover osv. kan bare gå og legge seg.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Er en del unødvendig reality, så sist igår at menn skulle konkurrere om åse best ut som dame.. Endel? Alle realityserier er bortkastet sendetid, konseptet er oppbrukt. For å si det på en annen måte, de bruker ikke den "vanlige" nordmann lenger, de finner de mest ekstreme eksempler på avikere og plasserer de i et bur, så slenger de in noe alkohol og bare venter på at noe spennende skal skje. Nei gi meg finsk TV-teater med vodka og perkele. - D.J. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva er det på tv? Du kan jo se på 24 da? Det går hver mandag klokken 21:35 hvis jeg ikke husker heeeelt feil. Det er ihvertfall den eneste serien jeg synes er verdig nok å følge med på! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Synes det er like greit at drittsekk-TV har tatt over fullstendig. Da slipper jeg hvertfall å kaste bort tid med å sitte foran TV'n lenger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Synes det er like greit at drittsekk-TV har tatt over fullstendig. Da slipper jeg hvertfall å kaste bort tid med å sitte foran TV'n lenger Ser utrolig lite på tv jeg også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sitter mykje meir på datan eg, kva skal man med tv når man har data.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå