Gå til innhold

Hva er det på TV, eller jeg liker ikke reallity TV

Anbefalte innlegg

Sitter her å diskuterer med svogeren min ang. reallity T.V. og hvordan dette har tatt over idiotboksen totalt, det er X antall forskjellige serier hvor man henger ut livet til den "vanlige" nordmann på skjermen. Det er Big Brother, Idol, Farmen, 71 grader nord, Fettholmen, Robinson + ett par serier jeg har glemt navnet på. Det neste nå er å sende x antall gutter på gammeldags internatskole og en gjeng homoer til militær opplæring (for å lære hvordan men skal oppføre seg). Jeg er rett og slett lei av disse programmene, er jeg alene om å ha denne meningen, eller er det fler?

For å være helt ærlig så savner jeg Finsk TV-teater, som er kvalitet til sammenligning.

- D.J.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det går stort annet enn reality på TV om dagen jeg.

Zapper du gjennom kanalene er du nesten garantert å komme over et realityprogram, helt sykt!

Kan ikke forstå at så mange ser på det i tillegg.

"Alle" sier jo at det bare er teit og kjipt.

Lenke til kommentar
Er en del unødvendig reality, så sist igår at menn skulle konkurrere om åse best ut som dame.. :roll:

Endel? Alle realityserier er bortkastet sendetid, konseptet er oppbrukt. For å si det på en annen måte, de bruker ikke den "vanlige" nordmann lenger, de finner de mest ekstreme eksempler på avikere og plasserer de i et bur, så slenger de in noe alkohol og bare venter på at noe spennende skal skje. Nei gi meg finsk TV-teater med vodka og perkele.

- D.J.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...