aadnk Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Programmet er etter min mening festlig nok til å få frem latteren en tidlig fredagskveld, men enkelte gjester har det til tider litt vanskelig å få teken på det hele. Hovedproblemet for meg, er når jeg en gang i blant kommer til skade for å glemme programmet fullstendig - da er det for meg tilnærmingsvis umulig å få sett det igjen, idet det ikke bare kun foreligger som direktesending på Internett, men sendes også på et ubeleilig tidspunkt som reprise. Nokså irriterende, med tanke på underholdningsverdien. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bra program, liker best de klippene i starten og slutten over ukas viktigste saker. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hva er dette?? hehe genial!! :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Noen ganger, et veldig morsomt program.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ser på det de gangene jeg husker det, ganske morsomt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Artig å se på, får tiden til å gå. Noen ganger hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 "Nytt på Nytt" er et av de beste programmene på NRK! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 nytt på nytt er morsomt nok det, og Knut Nærum er genial. Desverre synes jeg at det har tapt seg litt i det siste, og det er langt i fra så morsomt som det var for 2-3 år siden. Noe av grunnen til dette er vel kanskje noen av de kjedelige gjestene som har vært der i det siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå