Gå til innhold

A8N-SLI Deluxe, POWER SW?

keepeR-

Anbefalte innlegg

Ja, var litt usikker på åssn jeg skal formulere dette men i allefall; har satt inn Hk i kabinette og fra før av var det mange små 1PIN ledninger, noen 2PIN og et par 4PIN som er plugga i en plass helt forrerst i kabinette ved ''skru-på-datamaskin" knappen, helt øverst på den svarte saken til noen av ledningene står det feks. POWER SW, RESET SW og masse ting som er helt gresk for meg, har skjønt såppas at for at jeg skal kunne skru på datamaskinen må disse være plugget inni Motherboarde en plass, men hvor? Noen som kan prøve og forklare det? har lest manualen, men det hjalp ikke stort :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik, nå har jeg fått strøm på Hk men når jeg booter opp får jeg melding om at sist jeg starta windows skjedde det noe feil og så kan jeg velge mellom og starte i safemode+++, gjennomprette instillingene som fungerte best sist, eller starte windows på vanelig måte, uansett hva jeg velger får jeg blå skjerm i ca 1 sec og så rebooter pcen seg, noe som vet hva dette kan komme av? (har 350watt, 20 pins tror jeg det var powersupply, 1 stk HD, 1 stk CDrom, AMD a64 2.0gz, 3200, windows xp pro og formaterte før jeg satte inn nye delene)

Lenke til kommentar
Du må formatére harddisken og legge windows inn på nytt om du har byttet ut hovedkortet.

Hovedkortet trenger en 24-pin-kabel, en 4-pin-kabel og en harddiskstrømkabel for å få nok strøm.

vel, jeg har bare 20 pins, men folk sier det skal fungere da :S

Lenke til kommentar
Du må formatére harddisken og legge windows inn på nytt om du har byttet ut hovedkortet.

Hovedkortet trenger en 24-pin-kabel, en 4-pin-kabel og en harddiskstrømkabel for å få nok strøm.

vel, jeg har bare 20 pins, men folk sier det skal fungere da :S

Det finnes omformere, men det går kanskje uten også. Har du koblet til de to andre strømkabelene til hovedkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...