SteveLaw Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hjelp... Noen som kjenner til noen som kan hjelpe meg med å sette inn mitt nye Geforce4 ultradupersuper grafikkort? Datasjappe, 14-iss med erfaring eller andre forslag mottas med takk :smile: PS! Bor i Oslo. Jada - er helt grønn på "hardware"-installeringer Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Helt sikker på at du klarer det med litt hjelp herfra. Beskriv hva slags hovedkort du har og hvor langt du kommer på egen hånd så får du sikkert tips underveis. Skal ikke ta mer enn 5 min vanligvis... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 løper gjerne innom deg og setter i kortet for deg jeg om du bor ikke alt for langt fra sentrum:) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Det er ikke så fryktelig vanskelig - SKru opp maskinen. Hvis du ikke finner skruene får du bruke øks. - Finn det gamle grafikkortet. Står helt sikkert øverst av kortene, hvis du ikke har et gammelt ISA-kort :smile: - Skru opp den ene skruen som holder kortet på plass, ta det ut og sett inn det nye vidunderet. Pass på å sette det helt på plass, ikke vær redd for å bruke bittelite grann makt. Skru igjen skruen. - Slå på maskinen og installer driverne som fulgte med. Eller gå på nett (www.nvidia.com) for å laste ned de aller hotteste detonator-driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå