lordbiggi Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bevistet ligger i signaturen min. PC kan være eit møbel vis du vil. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 trødde først at dette var et fett sofa-casemod, siden det var posta i kabinetter, ble temmelig skuffa da jeg så det var en diskusjon. litt feilposta da eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 selger de pcer på skeidar\bohus? NEI! de selger pc på prix og ica.. Er pc en matvare, nei Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mange sier jo at en TV er et sygt møbel, noe jeg ikke mener, men da er o PC'en det oG! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 TVene begynner jo og å ligne mer og mer på møbler da! Selv om de er underholdningsmaskiner (etter min mening).. Noen som mener at noe kan gå under flere definisjoner? Mener at en PC går under definisjonene arbeidsmaskin, underholdningsmaskin og møbel i enkelte tilfeller! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ok, da. enig i at PC'er ikke er møbler, men noen ligner på deT! Noen er så fine!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så du tror ikke på flere definisjoner av et objekt? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nei jeg ville ikke definert pc for et møbel1 Men en nødvendighet for og ha et komplett hjem! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det blir jo på en måte et møbbel i og med at den ofte er en viktig del av innredningen (i hvertfall er den det her ) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Møbler er ting man kan benytte seg av i huset.. (fysiskt) Inventar (som kverna nevnte) er gjenstander som ser pene ut og til en viss grad kan ha en liten nyttefunksjon... lampe, tv og pc. det er min mening Lenke til kommentar
vitaliou Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva med arbeidsbord er det et redskap eller møbel? Det samme med skrivebord og andre kontormøbler Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 PC kan også være møbel. Hvis jeg setter ølboksen min på PCn blir jo den et bord,bord er et møbel Godt helg godtfolk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå