Gå til innhold

Lagre film på PC fra DVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svaret er ja, og du kan feks bruke DvdShrink. Dette programmet komprimerer imidlertid filmen en del.........

Det komprimeres slik at man kan lage en sikkerhetskopi på en vanlig skrivbar DVD plate som har mindre lagringsplass enn en kjøpe-DVD... om man ønsker. Man kan også velge "no compression" og lagre filmen ukomprimert på harddisken, og evt. lage sikkerhetskopi på en dobbeltlags skrivbar DVD om man føler man har råd til det (de er dyre, og brenneren din må støtte det).

Lenke til kommentar
Svaret er ja, og du kan feks bruke DvdShrink. Dette programmet komprimerer imidlertid filmen en del.........

Det komprimeres slik at man kan lage en sikkerhetskopi på en vanlig skrivbar DVD plate som har mindre lagringsplass enn en kjøpe-DVD... om man ønsker. Man kan også velge "no compression" og lagre filmen ukomprimert på harddisken, og evt. lage sikkerhetskopi på en dobbeltlags skrivbar DVD om man føler man har råd til det (de er dyre, og brenneren din må støtte det).

Så rett så rett, jeg burde skrevet dette da jeg bruker programmet stadig vekk :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

DVD Shrink / DVD Decrypter? Hvor får jeg tak i disse? Jeg har mange DVD'er med 30 - 60 min film på hver. Skulle gjerne samlet dem på færre DVD'er. Jeg har jo filmene på mini-DV, og kan lese dem inn på PC via kamera, men det er tidkrevende. Kan noen hjelpe med en oppskrift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...