minimum payne Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 tok disse bildene av gta3 i natt- klarte å ha et uhell som naglet bilen til bakken. se selv: http://home.no/badmonkey/6.html etter ti minutters aksing fremover kom jeg meg løs men stolpen sto der og var umulig å få bort. har dere bilder av syke ting i gta3? eller andre spill? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hehehe... var tøff den. Har ikke noe bilde, men kom utfor at jeg sto fast i bilen (med hodet gjennom taket)da den tok fyr....PANG!! Det rare var at jeg fremdeles hadde 3 igjen på liv. Sveinl. Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Ikke noe bilde men kjørte utenfor kaia engang og kom meg på en eller annen måte ut av bilen i det den traff vannet. Ergo ble jeg stående på taket av bilen uten noen mulighet til å komme meg til land. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 he he kjipt ja. forresten så er flyrekorden min 18 sec, fløy rett ut på den banen som går skrått utover og tok av og landet på den utstikkkeren som er på den andre øya. Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Err, går det ikke an å ta screenshots i GTA3 eller? Lol, litt kjipt å ta bilde AV skjermen.. :razz: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jau går ann å ta bilde av gta3 vettu.. men er litt kjipern hvis man spiller på ps2!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 15:45, minimum payne skrev:he he kjipt ja. forresten så er flyrekorden min 18 sec, fløy rett ut på den banen som går skrått utover og tok av og landet på den utstikkkeren som er på den andre øya. rekorden min er under broen, over stadion, rundt hele portland så tilbake igjen siden jeg ikke gadd fly mere - og det var 7. gangen totalt jeg fløy det flyet. du kan fly så lenge du vil, men jeg gidder ikke forklare hvordan nå - start en ny tråd eller noe :razz: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Endelig ikke enkelt nei først ned med Hypersnap DX så finne igjen internett siden min uansett dette er dritt stillig!!!!! http://303net.com/network/ticonxz/Ti_Con_X...S%20GTA%203.jpg _________________ Abit KG7 AMd761 m/Raid AMD 1400 Vodoo 3 16MB Creative Soundblaster Live 1024 Cheiftech Midi Tower Svart m/dør WDC 40GB&120GB-JB - IBM 40 60GXP - Connier 170MB DVD 10X SMC NETWORK NextGenTel ADSL WinXP [ Denne Melding var redigert av: Ti_Con_XZ på 2002-07-16 17:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå