acon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Heisann folkens Skal på jobb intervju på mandag. I mitt 17år gamle liv har jeg bare vært på jobbintervju en gang før... men det gikk ikke så altfor bra Så denne gangen tenkte jeg at jeg skulle spøre dere om tips Så åssen gjør man et godt inntrykk på et jobbintervju? Vil helst gjøre et kjempegodt inntrykk, siden jeg over telefon fikk inntrykk av at det var en god del andre søkere Var egentlig ganske overasket over at jeg i det hele tatt ble innkalt til intervju. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har forsåvidt samme problemet. Jobbintervju på mandag, for andre gang i livet. Og det gikk heller dårlig (i og med at jeg skal på et nytt nå). acon, hvor er det du skal på intervju? Jeg vet ikke hvor du er fra engang, men tenk hvis vi skal på samme Lenke til kommentar
acon Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har forsåvidt samme problemet. Jobbintervju på mandag, for andre gang i livet. Og det gikk heller dårlig (i og med at jeg skal på et nytt nå). acon, hvor er det du skal på intervju? Jeg vet ikke hvor du er fra engang, men tenk hvis vi skal på samme Tror du kan ta det med ro... jeg kommer ifra Stavanger, søker på jobb på Expert Bonus på Ikea Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Skal også på jobbintervju på mandag. Har søkt meg inn som vekter i forsvaret, så vi får se hvordan det går. Dagbladet.no har en fin guide med spørsmål som du kan forvente å få. Disse finner du her: http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/261003.html Vær presis, men ikke for presis. Husk også å kle deg fint. Endret 22. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Heisann folkens Skal på jobb intervju på mandag. I mitt 17år gamle liv har jeg bare vært på jobbintervju en gang før... men det gikk ikke så altfor bra Så denne gangen tenkte jeg at jeg skulle spøre dere om tips Så åssen gjør man et godt inntrykk på et jobbintervju? Vil helst gjøre et kjempegodt inntrykk, siden jeg over telefon fikk inntrykk av at det var en god del andre søkere Var egentlig ganske overasket over at jeg i det hele tatt ble innkalt til intervju. Åssen gikk det da? Var visst 200 søkere, men bare 20 som kom til intervju Følte selv det gikk rimelig greit. Lenke til kommentar
acon Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hei Wow.. er jeg blandt de 20 av 200 som faktisk me innkalt Ikke verst.. ble nesten litt stolt Nei jeg synes det gikk sånn ok.. ikke helt fonøyd men.. tror jeg gjorde det relativt bra. Når var du? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 14:50 , men kom 10 min før De skulle ringe tilbake senere idag eller i morgen og si om jeg fikk den. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Æsj. Mitt intervju gikk i dass. Skulle visst nok få tilbakemelding innen neste fredag, men det fikk jeg beskjed om på forrige jobben jeg søkte på også. Noen som har en jobb til meg? Lenke til kommentar
acon Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 14:50 , men kom 10 min før De skulle ringe tilbake senere idag eller i morgen og si om jeg fikk den. Jeg fikk beskjed om slutten av uken, begynnelsen av neste Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Fikk jobben Hadde egentlig ikke trodd det, i og med at jeg bare er 16 år. Endret 28. april 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Gratulerer. *Krysse fingrene for seg selv* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Var også i et jobb-intervju for noen dager siden. Jeg fikk jobben. Det jeg gjorde var å se på sjefen inn i øynene hele tiden. Være litt voksen. Og le litt når han prøvde å være morsom. Dessuten må det virke som du forstår hva han mener. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fikk dette spørsmålet når jeg var inne til mitt første jobbintervju "Hva er dine tre svakeste og dine tre sterkeste sider?". Der røk det intervjuet, jeg var helt uforbredt.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det jeg gjorde var: Se den som snakket til meg inn i øynene, virke voksen og samtidig vise at du har godt humør og smile. Var inne og skrev under kontrakt, fikk "uniform" og alt sånnt idag. Skal lære å bruke datasystemet og lære alt det grunnleggend epå torsdag. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kom til gardemoen kl.9 på morgenen med fly fra Danmark, Thailand, Singapore. Dro rett på jobbintervju utenfor Oslo, Lørenskog, hos Norsk Elektro Optikk. De lager gassensorer til industrien. Var meg selv og spøkte forsiktig når sjansen var tilstede. Så fikk jeg tilbud om sommerjobb på labben deres i sommer Meget deilig å vite at man gjorde det riktige på jobbintervjuet Lenke til kommentar
V36a Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen kommer sikkert til å le nå, men før jeg fikk meg jobb forleden dag gikk jeg kurs. Det kurset het så mye som "jobbsøkerkurs". Joda, det høres corny ut, men jeg fikk faktisk mange gode tips, og blant de 17 stk som var på kurset vant jeg konkurransen om hvem som engasjerte seg mest i å skaffe seg jobb Så hvis det er noen som føler seg usikker på seg selv / på å søke jobb, anbefaler jeg å sjekke med ditt lokale Aetat-kontor, da det er de som ordner med plass på slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå