MadRos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg skal kjøpe en mobil med abonemang. maks pris er 3000 kr jeg vil ha over 65 k farger god kamera og video funskjon hels en klapp telefon helts ikke en nokia, veldi dårlig erfaring... VÆR SÅ SNILL, skriv noen forslag Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva slags abonnement skal du ha med, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hva slags abonnement skal du ha med, eller har ikke det noe å si? tele2, bare tele2... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hva sla... du, jeg tro jeg fant en, si meg hva syns du om "Samsung E720", den er dri", jeg mener veldi fin, men er den bra? Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg skal kjøpe en mobil med abonemang. maks pris er 3000 kr jeg vil ha over 65 k farger god kamera og video funskjon hels en klapp telefon helts ikke en nokia, veldi dårlig erfaring... VÆR SÅ SNILL, skriv noen forslag Hva med en av de nye Samsung modellene? Dødsfine Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva sla... du, jeg tro jeg fant en, si meg hva syns du om "Samsung E720", den er dri", jeg mener veldi fin, men er den bra? Det er en veldig fin klappetelefon det Er litt i tvil om jeg skal kjøpe den eller D500 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva sla... du, jeg tro jeg fant en, si meg hva syns du om "Samsung E720", den er dri", jeg mener veldi fin, men er den bra? Det er en veldig fin klappetelefon det Er litt i tvil om jeg skal kjøpe den eller D500 Er du i tvil kjøper du den du syns er penest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå