fasthammer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg har et Fujifilm Q1 digital kamera som jeg hjærne har lyst å bruke som webcam.. har brukt det ett par ganger før men av en eller annen mærkelig grunn fungerer d ikje til webcam!:s hadde msn 6.2 den gangen.. har 7.0 full nå. kan det være feilen eller er det bare kamera/pc'en som er helt på bærtur? takker for alle svar som kan løse probleme Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Webkamera-funksjon: Nei Ifølge produktguiden så har ikke det kamera den funksjonen. Sikker på at det har funket før? Se her Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 236% sikker ja..sluttet bare å funke over natten:( Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Men da er det rart det står i produktguiden at det ikke er slik funskjon... Mer vet jeg egentlig ikke. Edit: Fant dette. så det er nok feil i produktguiden: Webcam Mode: Connecting the camera to the USB cable brings up the menu on the back of the camera which asks you whether you want to use it as a webcam, or whether you want to get the photos off the camera. There is no tripod socket, and the base of the camera is not flat - so be prepared to setup some impromtu balancing act if you want the webcam image to be straight! Your first hurdle may be trying to get it to actually work as a webcam though! Endret 22. april 2005 av and_mit Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hadde riktig nok windows xp home den gang..nå har jeg xp pro..kan det vært feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå