Gå til innhold

Ny gamer pc, forslag til hva jeg skal kjøpe?

Anbefalte innlegg

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED

- Socket 939 512KB cache "Winchester!

AOpen H600B Svart, 350W, W/USB 2.0 board

- Midi Tower USB/AUDIO/IEEE1394 i front

iiyama 17" LCD E435S-B Sølv

- 1280x1024, 10ms, D-sub/DVI-D

Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR

- PC3200 DDR Kit m/2stk CL2 (2-2-2-5-1)

MSI K8N NEO4 Platinum nforce4 Ultra

- ATX/S-ATA/2XGB-LAN/Dual DDR

NEC DVD-brenner ND-3520 bulk, intern

- 16X Double layer sort, bulk

PowerColor Radeon X850PRO 256MB PCIe

- Vivo, DVI, HDTV, GDDR3, retail

Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM

- Barracuda 7200.8 8MB cache

Strømkabel m/jord 2 Meter

- Kabel

13 220,-

----------------------------------------------

Dette er vell en grei pc til å spille alle spill i den nermeste tid? noen som har forslag til forandringer? evt at jeg mangler noe?

Mvh Shade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut det der men ville vurdert å bytte til dette minnet: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4558

Ikke enig i dette. Den ram'en du har valgt der er utrolig bra! :thumbup: Så godt som alle hovedkort støtter Kingston, ergo: gå for HyperX du, har laveste timings av de to fåreslåtte typene så langt.

Ok, trodde ikke hyper X egnet seg til overklokking, men en lærer så lenge enn lever :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser bra ut det der men ville vurdert å bytte til dette minnet: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4558

Ikke enig i dette. Den ram'en du har valgt der er utrolig bra! :thumbup: Så godt som alle hovedkort støtter Kingston, ergo: gå for HyperX du, har laveste timings av de to fåreslåtte typene så langt.

Ok, trodde ikke hyper X egnet seg til overklokking, men en lærer så lenge enn lever :thumbup:

Det er ikke så bra å klokke med. OCZ Platinium Rev. 2 er bedre da.

Lenke til kommentar

har ikke tenkt å klokke noe, derfor han kjøper en så kraftig cpu. Noen som har forslag på kabinett og psu da? og er den lcd skjermen grei? Og, jeg har ikke noen grunn for det hovedkortet. Ettersom han skal ha ati så trenger jeg vell ikke SLI? noen andre bra hovedkort jeg kunne kjøpt?

Lenke til kommentar

Det er ikke så bra å klokke med. OCZ Platinium Rev. 2 er bedre da.

stemmer vel ikke helt... kommer helt ann på flaksen... anandtech fikk høyere ytelse ut av hyperx... men ocz virker å ha bedre kompabilitet med flere hk.....

Lenke til kommentar

Synes i bunn og grunn at valget ditt var bra hele veien.

Aopen H600B trenger ingen 20-24-pins overgang til PSU. Kjører samme kabinettet selv nå med 2 x Raptor Disker, 3x CD-Romer, & et Radeon X850XT skjermkort.

Har ingen problemer p.g.a strøm.

Side du nevner at du så å si kun skal spille, ville jeg heller valgt å gått opp til et X850XT kort.

-z00l-

Lenke til kommentar

Jeg ville bytta skjermkortet i et x800xl, og kingston ramen klokker veldig bra, i motsettning til hva noen andre her sier. Skjermen vet jeg ikke stort om, jeg merker etterslep veldig lett og foretrekker CRT skjemer, men slikt er forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
tror jeg skifter til x800xl ja, og kanskje de rambrikkene også. kan shuttle være et bra alternativ? noen som veit av ei go shuttle til socket 939?

Veldig fint oppsett du har fått til nå ;)

Hvis du skal vurdere shuttle, så ta hvertfall en titt på SN25P. Den skal visst være veldig liten og bra, ja det er socket 939! Den har visst egen tråd her på forumet hvis det er noe du lurer på angående den: Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...