IkkjeOleJørgen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Heisann, jeg skulle skifte cpu vifte nå nettop og så drog jeg cpu viften sakte opp så satt cpuen på viften. (Håndtaket som man må lette opp var nede) Jeg fjernet goopien. Så skulle jeg sette den ned igjen så tok jeg opp håndtaket og satte den sakte ned men så at det ikke gikk. Så tok jeg å så på cpu'en. 4-5 stk av "pin" tingene under var skeive, er cpu'en ødelagt for godt? Kan jeg rette disse ut igjen. Har et gammelt hk og en gammel prosessor som jeg kan bruke i mens.. Men jeg skal på lan i kveld så er en liten haste sak Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Prøv å rette dem opp med en tannpriker elns. Den er ikke ødelagt. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ok, skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Å gud, takk og lov (<-- sjelden jeg sier dette) Den startet tusen takk for hjelpen en fin moderator kan stenge tråden Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det var bra Min funket ikke, for jeg knakk av en pinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå