Gå til innhold

Noen som har altomfattende vannkjøling her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før dette drar rett til skogs: Man _kan_ misforstå det meste om man virkelig vil. Leser man derimot innlegget til trådstarter, så skjønner vel de fleste hva han _egentlig_ mener?

improvize skal ikke slippe unna en smekk på pungen han heller, ved at har nok har formulert topic-teksten på en litt uheldig måte. "ekstrem" kan imidlertid med en viss rett brukes om det han fokuserer på, men uheldigvis får vi si, mener man egentlig noe annet med det begrepet i akkurat denne kategorien.

Jeg går derfor inn og retter´n, i håp om å eliminere tilsvarende avsporinger for fremtiden. ;)

Lenke til kommentar
Vell, har vannkj. på CPU, GPU, Chipsett og 3stk hd`er (får min fjerde i måro). Dobble radiator... Noko i den duren du tenkte?

:ohmy: Du har ikke tenkt på større kabinett?

Jeg kjøler cpu, nb, gpu.. har tenkt på å kjøle disker og, men har ikke giddet å lage kjølere.

Lenke til kommentar
bruker dual procore kjøpe de fra usa gjennon dangden butikken kos meg ca 940kr

Hei,

du kan få en Bonneville radiator hos 2fresh til en mye bedre pris, bare be ham om å sende det som en gave med stipulert verdi under 200,- nkr, da slipper du unna momsen også.

Jeg fikk tak i en Bonneville radiator med valgfrie nipler og det kostet meg $39,99 + $22,75 i frakt.

$39,99 + $22,75 = $62,74, ifølge dagens dollarkurs blir det 62,74 * 6,30 = kr 395,26

Det finnes ikke EN nettbutikk som har en like bra radiator til bedre/lik pris.

Lenke til kommentar
bruker  dual procore    kjøpe de fra usa  gjennon  dangden butikken kos meg  ca 940kr

Hei,

du kan få en Bonneville radiator hos 2fresh til en mye bedre pris, bare be ham om å sende det som en gave med stipulert verdi under 200,- nkr, da slipper du unna momsen også.

Jeg fikk tak i en Bonneville radiator med valgfrie nipler og det kostet meg $39,99 + $22,75 i frakt.

$39,99 + $22,75 = $62,74, ifølge dagens dollarkurs blir det 62,74 * 6,30 = kr 395,26

Det finnes ikke EN nettbutikk som har en like bra radiator til bedre/lik pris.

dæsken, den så jo ganske god ut også :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...