Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com Wireless 11g Cable/DSL Router-Firmware?

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen problemer med min router som er nevnt over, angående stabilitet, og hastigheter, særlig i spill. Har oppgradert til nyeste firmware, (trur eg), 2.0.0.2.

Men er det noe nyere ute å går nå??

Får sikkert svar som: "google er din venn, søk på google," men har prøvd det en rekke ganger nå uten hell..

Derfor spørr eg dere om dere har noen nyere versjoner?

Takk for alle svar.

Mvh Kizz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh ja trur det. Har en usb nøkkel som følgte med i 3com pakken, men trur ikkje den kan oppgraderast... eg er ikkje sikker da men har hvertfall ikkje funne ut korleis enda..har kun 1 maskin i nettverket. Har planer om å legge kabel istedenfor, for trådløst suger virkelig!!

Lenke til kommentar

Ja lastet den ned no og har innstalert den og det er versjon 3.1.0.0. Er det korekt? Merka vel egentlig ingen forskjell. Litt rar instalasjon:

1.Trykte på setup der eg hadde ekstrakta filene til

2. Avinnstalerte alt om 3com

3. Måtte restarte maskina

4. Kom fram at en usb var funnet, og fant fram driverene ved hjelp av windows-hjelperen.

5. Instalerte setup igjen, og da kom hele greia.

Er det korrekt?

BRuker du noen spesielle innstillinger?

Mvh Kizz

Lenke til kommentar

Ja det oppdaga eg for noken månder siden.. Vanvittig dårlig nett plutselig, og så datt det nesten ut. Men LINK Quality har blitt bedre med den nye oppdateringen! Ligger på ca 70 no :yes:

MEN: I spill er det fortsatt elendig :dontgetit: På cs detter eg sjelden ut når eg spiller på en server, men detter ut når eg oppdaterer serverer.. Det er litt rart :mad:

Takk for svar

Lenke til kommentar
Kva for ein av pdf filene er det eg skal lese? Den nederste pdf-en, har eg fra før trur eg. Den andre vetsj eg. Men eg finn ikkje ut kor det står det du meinar..

Special Instructions: A reset back to factory default is necessary after firmware upgrade. Previous configuration backups must not be reused with the new firmware.

Lenke til kommentar

Det gjekk smertefritt det. Men er ikkje routeren oppgradert før eg restartar den? Det står at det er "den nyaste versjonen, kjem ikkje på kva den er" så då er vel alt grett? Det er nokon nye innstillingar har eg merka.

Takk for svar

EDIT: Ikkje noko beire signal styrke og kvalitet.. Irriterende..Sitter 5-6 meter fra router.-.

Lenke til kommentar

Du nok resette til fabrikkinstillinger. Ellers risikerer du at routeren vil oppføre seg merkelig, eller at den ikke vil lagre eller mister innstillinger. M.a.o., vil du ha et stabilt produkt, så gjør du som instruksjonene sier.

Edit: Resetting til fabrikkinstillinger gjør du ved å slå av routeren og fjerner alle kabler, setter en rett/vanlig nettverkskabel med en ende i WAN-porten og den andre i en av LAN-portene. Så slår du på routeren. Når Alert LED'en begynner å blinke sakte (30-60 sekunder), så kan du slå den av igjen, og så sette opp/konfigurere routeren på nytt.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...