Gå til innhold

Den store "Dual Core" tråden(desktop)

Orbo

Anbefalte innlegg

MrMarbles skrev:
Husk at det blir ikke nødvendigvis noe billigere å kjøpe Pentium D totalt sett.

Et scenario:

La oss si en har S939 basert hovedkort fra før, samt dyr og kjapp DDR400 minne og et AGP skjermkort. Skal man kjøpe Pentium D, så man kjøpe nytt hovedkort, minne, skjermkort OG prosessor. Skal man kjøpe en X2, så trenger man bare X2'en :)

Godt poeng. Det er nok mange som kommer til å kjøpe 4400+ da. Den nye 3200+ kansje?

Edit: Leif

Endret av BaX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  3dRacer skrev:
Spør du meg så er Intels dual-core prosessorer meget intresante pga. den gunstige prisen, nå snakker jeg ikke om EE versjonen, de som kjøper den eller FX serien til AMD burde skaffe seg et nytt liv :tease:

Det er noen her som ikke bor hjemme, og faktisk har en jobb hvor man tjener ganske bra vet du... :roll:

Lenke til kommentar
  3dRacer skrev:
Spør du meg så er Intels dual-core prosessorer meget intresante pga. den gunstige prisen

Den "gustige" prisen kommer av latterlig lav klokkehastighet (se et av mine forrige innlegg).

Og klokking blir vel kanskje ikke helt enkelt mtp. 3,2'en har nådd maks TDP allerede.

Lenke til kommentar
  spiffers skrev:
  BaX skrev:
Tenkte det var greit å starte opp en tråd det vi kan spørre å diskutere de nye Dual Core CPU'ene.

Kunne være greit med litt info om opteron da for dem som bruker storebroren i AMD familien...

Ja... Denne posten var ment meste for desktop da men. Skal se hva jeg får til. Blir ikke nok i kveld. Skal øve litt til matte tentamen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...