Deadringer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 da jeg spilte swat 4 her om dagen fikk jeg lyst til å spella litt av 3'ern også. men når jeg hadde installert spillet og skulle starte det opp kom ei feilmelding. er det ikke mulig å spille det i windows xp? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har da spilt swat 3 på xp før jeg så det er nok ikke det du.. er det warez eller kjøpt da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vil anbefale deg å bare reinstallere hele spillet. Det er tydeligvis ikke .exe fila som det er noe i veien med, så tror deg når du sier at spillet er kjøpt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 jeg har prøvd å reinstallere. det hjelper ikke. samma feilmelding. finner heller ikke noe patch som det står skal hjelpe når det gjelder å få spilt i win xp. andre forslag? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 har nå oppdatert det med 1.6 patchen. da kommer jeg lengre enn jeg gjorde før, men samma feilmelding kommer. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 En tign som slo meg, har du hatt swat 3 på maskinen før? Kan være du har noen filer i registret som fucker det opp, slik det er med Rome: Total war og patch 1.2? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg spilte swat 3 på pcen min med XP så sent som i går. Ikke noe problem der tror jeg nei. Men kanskje du allikevel må sette spillet i compability modus med win 98? Det kan være det hjelper! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva med å laste ned 2.1 patchen også? 2.1 oppdateringen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 En tign som slo meg, har du hatt swat 3 på maskinen før? nei, jeg har ikke det. er det noe jeg kan fixe? Men kanskje du allikevel må sette spillet i compability modus med win 98? jeg har prøvd. det fungerte dårlig. Hva med å laste ned 2.1 patchen også? takk, skal prøve Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 En metode jeg ofte bruker, er å fjerne alle registeroppføringer til programmer/spill som ikke fungerer. Bruk søkfunksjonen og husk å ta sikkerhetskopi av registeret før du gjør endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå