abdsar Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hmm...ja, ser at det er mange poster her om prob med at pcen fryser, men mitt problem kan ikke være så allverdens komplisert: Bruker operativsystemet win xp pro, har en ca 4 år gammal pc. Da jeg starter marskinen så fryer den seg automatisk opp og stopper ved selveste "loadingen" da xp logoen kommer opp og den blå dingsen beveger seg i den lille ruta. Er så nødt til å slå den av ved å holde inn knappen som jeg slår på pc-en med. Derretter ved ny oppstart fungerer pcen helt fint! Men dette er jeg rimelig lei av .....så hva kan problemet være og hvordan kan jeg få fikset dette? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kan det være at du har koblet mus/tastatur motsatt ? Lenke til kommentar
abdsar Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg for nesten ta opp dette igjen. Nå kommer jeg stort sett inn, uten noen problemer. men nå så plutselig fryser pcen seg etter x antall minutter (varierer, fryser som oftest da jeg ikke er aktiv med enten tastatur eller mus) . Er jeg nødt til å avinstalere og instalere xp på nytt? er det egentlig vannskelig og instalere, kan vel ikke være så all verdens stress? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå