Forumforumforum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har laget kabinett på skolen. ( i tre på sløyden ) og rekker ikke montere inn hovedkortet osv. innen utstillingen. så jeg lurte på om jeg kunne ta med en gammel psu, og bare koblet katodene rett i den ? uten å ha koblet i hk eller noe annet. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har laget kabinett på skolen. ( i tre på sløyden ) og rekker ikke montere inn hovedkortet osv. innen utstillingen. så jeg lurte på om jeg kunne ta med en gammel psu, og bare koblet katodene rett i den ? uten å ha koblet i hk eller noe annet. Klart du kan det men da må du jump starte psu for å få katodene til å lyse Jumpstart av psu Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Og så bør du ha med en inverter Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis det er en AT-PSU du skal bruke, trenger du ikke å jumpstarte. Da er det nok å trykke på knappen. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis det er en AT-PSU du skal bruke, trenger du ikke å jumpstarte. Da er det nok å trykke på knappen. Nå er vel ikke sannsynligheten veeeldig stor for at det er en AT-psu vel? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kjanksen er der, har du ein AT-PSU er det ikkje så mye annet og bruke den til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå